همزمان با هفته محیط زیست و در قالب برنامه ورزش صبحگاهی که به همت ورزش و جوانان، حفاظت محیط زیست و انجمن دیده‌بان طبیعت سبز اردبیل برگزار شد، استاندار اردبیل در کنار آحاد مردم به انجام ورزش صبحگاهی پرداخت.
کد خبر: ۲۴۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 05 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در بلوار معلم در اردبیل برگزار شد در فضای فراهم شده توسط شهرداری اردبیل برای نهادینه شدن ورزش صبحگاهی که اقشار و آحاد مردم حضور داشتند مجید خدابخش استاندار اردبیل به همراه ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی از مدیران و مسؤولان و تشکل‌های حامی محیط زیست در صبح دل‌انگیز بهاری ورزش صبحگاهی با شعار« حفظ سلامتی و تندرستی» برگزار شد.

استاندار اردبیل در حاشیه این مراسم بیان کرد: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی عنصر اصلی در توسعه منابع انسانی است که باید همواره مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

مجید خدابخش با قدردانی از همراهی و همت مجموعه شهرداری و ورزش و جوانان در تدارک محیط‌های ورزشی برای قشرهای مختلف جامعه به ویژه ایجاد فضای مناسب برای ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی افزود: ما همچنان معتقدیم در دسترسی به یک اقتصاد مولد و توانمند باید به نیروی انسانی بها بدهیم و در این بین برای سلامتی و تندرستی منابع انسانی نیز باید در حوزه ورزش و فعالیت‌های بدنی سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با گرامیداشت هفته محیط زیست تصریح کرد: محیط زیست سالم و بانشاط قطعا انسان سالم و توانمند می‌خواهد تا بتواند قدر این موهبت و فضای به وجود آمده را بداند و در رفع چالش‌های موجود تمام تلاش و همت خود را به کار گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید در عرصه پاسداشت حفاظت محیط زیست دچار غفلت و کوتاهی شویم، گفت: اگر این غفلت رخ بدهد بزرگترین آسیب متوجه افراد جامعه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار