مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش و حفظ تندرستی در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 05 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ایوب بهتاج صبح امروز در همایش ورزش صبحگاهی در اردبیل اظهار کرد: با همکاری و همراهی شهرداری اردبیل ما در پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهر اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی کردیم که مردم به راحتی بتوانند از پیر و سالخورده گرفته تا جوان و نوجوان در این فضاها حرکات ورزشی انجام داده و به حفظ تندرستی خود کمک کنند.

وی افزود: در مناطق مختلف شهر اردبیل این ایستگاه‌ها راه‌اندازی شده و در کنار آن انتظار داریم با همت و تلاش برخی هیأت‌های ورزشی، وزش ساحلی نیز در رشته‌های فوتبال، والیبال و هندبال در این استان مورد توجه قرار گیرد تا فضای بانشاط ‌تری را در سطح جامعه و در بین علاقمندان شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بها دادن به ورزش همگانی را در کنار توجه به ورزش حرفه‌ای یادآور شد و گفت: ما اگر می‌خواهیم زیرساخت ورزش همگانی را توسعه بدهیم باید مشارکت فراگیر مردم را شاهد باشیم.

در این مراسم دبیر انجمن دیده‌بان طبیعت سبز اردبیل نیز ورزش صبحگاهی را نماد پویایی و تحرک یک جامعه اعلام کرد.

صادق پناهی عنوان کرد: میان ورزش و حفظ محیط زیست رابطه مستقیمی وجود دارد و گره خوردن گرامیداشت روز جهانی محیط زیست با ورزش صبحگاهی در اردبیل اتفاق مبارکی است که نشان از حساسیت مدیرکل حفاظت محیط زیست به این امر دارد.

وی گفت: با همکاری ورزش و جوانان سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در اردبیل نهادینه خواهیم کرد.

دبیر انجمن دیده‌بان طبیعت سبز اردبیل نقش وسیله نقلیه در زندگی مردم ایران را نیازمند آسیب‌شناسی توصیف کرد و گفت: به نظر می‌رسد استفاده ما از ماشین در زندگی امروز بیشتر از آنکه به آسایش زندگی کمک کند به یک مخاطره تبدیل شده است.

پناهی از همه دلسوزان دعوت کرد در اجرای این طرح مجموعه فعالان بخش خصوصی را کمک کند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، همزمان با گرامیداشت روز جهانی محیط زیست به همت اداره کل ورزش و جوانان و انجمن دیده‌بان طبیعت سبز اردبیل همایش ورزش صبحگاهی شهروندان اردبیلی برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار