مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند با اشاره به فروش فوق العاده ماه مبارک رمضان به عنوان "سفره رمضان" گفت: 5 هزار بارکد کالا تا 40 درصدتخفیف درماه مبارک رمضان ارائه می شود.
کد خبر: ۲۴۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 05 June 2016
اکبر علوی در نشست خبری ویژه فروش فوق العاده ماه مبارک رمضان که به عنوان" سفره رمضان " نامگذاری شده است، گفت: از روز چهارشنبه 12 خرداد ماه لغایت 19 تیرماه 95 این فروش فوق العاده در دستور کار قرار گرفته است. این درحالی است که 5 هزار بارکد مشمول تخفیف قرارگرفته اند که عمدتا بر کالاها تا 40 درصد تخفیف اعمال می شود.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به کالاهای عرضه شده در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز، گوشت سفید، انواع ماهی ، میگو ، تخم مرغ ، انواع سبزیجات، رشته پلویی و آشی ، مربا ، غذاهای آماده و... ازجمله این کالاها هستند. همچنین در ساعات افطار برای مشتریان روزه دار افطاری مختصری در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به فعالیت های 6 فروشگاه به صورت 24 ساعته در ماه مبارک رمضان ادامه داد: فروشگاه بیهقی ، بوستان ، آزادگان ، بهاران ، بهرود و17 شهریور ازجمله این فروشگاه ها هستند واین درحالی است که فروشگاه هایی که 24 ساعته نبوده و تا 23 شب باز هستند نیز تا زمان حضور آخرین مشتری فعال خواهند بود .

علوی با اشاره به 60 هزار بارکد کالا که در فروشگاه شهروند قابل ارائه است، ادامه داد: این کالاها از بیشترین تنوع برخوردار هستند. ضمن اینکه توسعه فروشگاه زنجیره ای شهروند ادامه خواهدداشت .

مدیرعامل فروشگاه زنجیرهای شهروند با اشاره به افزایش ساعت کاری فروش مجازی در ماه مبارک رمضان ادامه داد: این در حالی است که تعداد موتورسواران را نیز همزمان با افزایش ساعت کاری بیشتر کرده ایم .

وی با اشاره به اینکه واگذاری فروشگاه شهروند هنوز به بنده اعلام نشده است، گفت: تا اکنون مطلب مکتوبی به من داده نشده است.

علوی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز کمک به نیامندان را فراموش نخواهیم کرد، ادامه داد: به گونه ای که در ایام نوروز نیز 100 هزار سبدکالا به نیازمندان از طریق این فروشگاه اهدا شد.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند در پایان درخصوص کاهش قیمت گوشت قرمز در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: گوشت چرخ کرده 20درصد و ران گوسفند و سردست با تخفیف 15 درصد در فرشگاه ها عرضه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار