بیدرام خبر داد:
تابناک: عضو شورای اسلامی شاهین شهر گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری شاهین شهر به شورا ۱۴۱ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد.
کد خبر: ۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ 02 February 2015

حجت الاسلام روح الله بیدرام در گفتگو با مهر اظهار داشت: دو برنامه فرهنگی از جمله؛ صبحگاه مشترک رژه نیروهای مسلح و گردان های مختلف بسیج در یکی از روزهای دهه فجر و طراحی سفره هفت سین و همچنین مراسم تحویل سال جدید در کنار شهدای گمنام شاهین شهر در پایان سال جاری را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری پیشنهاد بودجه ۱۴۱ هزار میلیارد تومانی به شورای اسلامی شاهین شهر داده است، افزود: بودجه امسال شهرداری شاهین شهر نسبت به سال گذشته آن که ۱۲۸ هزار میلیارد تومان بود، رشد ۱۳درصدی را نشان می دهد.

عضو شورای اسلامی شاهین شهر با بیان اینکه توان و ظرفیت شاهین شهر در تحقق بودجه پیشنهادی شهرداری بالاست، تصریح کرد: چندان به دنبال افزایش بودجه شهرداری شاهین شهر نیستیم چراکه افزایش بودجه یک سری آسیب‌ها و پیامدهای منفی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وقتی بودجه رشد نزولی را نشان دهد به طبع آن هزینه‌های جاری بالا در نظر گرفته می شود، ادامه داد: هم اکنون بودجه‌ای که پیش بینی شده ۶۶ درصد به هزینه‌های عمرانی و ۳۴ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص یافته که منطقی است.

بیدرام گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و الگوی مصرف انرژی در تصویب بودجه امسال شهرداری شاهین شهر لحاظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه بررسی بودجه امسال شهرداری شاهین شهر نسبت به سالیان گذشته متفاوت تر خواهد بود، اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری شاهین شهر در سه کمیته که هر کمیته متشکل از چند نفر از اعضای شورای شهر است هم در بحث درآمدها و هم در بحث هزینه های جاری بررسی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شاهین شهر با بیان اینکه بودجه شهرداری شاهین شهر تا آخر بهمن ماه نهایی و برای اجرا تحویل شهرداری می‌شود، اضافه کرد: یکی از مشکلات و معظلات شاهین شهر گرانی اجناس در آن است.

وی با اشاره به ساماندهی بازار روز شاهین شهر و انتقال بیش از ۳۰۰ نفر از دست فروشان این بازار به سوله ای در خیابان طالقانی، بیان داشت: به علت ارزانی اجناس در این بازار روز استقبال شهروندان شاهین شهر در روزهای یکشنبه و جمعه زیاد است.

بیدرام تصریح کرد: علاوه بر بازار روز شاهین شهر دو بازار کوثر و فدک که در اصفهان واقع شده است با سرمایه گذاری شهرداری شاهین شهر پیش بینی شده که فاز دوم بازار کوثر واقع در خیابان انقلاب در کنار هتل اطلس تا پایان فروردین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: بازار دیگر در خیابان اصلی گلدیس به زودی ساخته خواهد شد و پیمانکار را مکلف کرده‌ایم که از نیروهای بیکار بومی شاهین شهر استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شاهین شهر یادآور شد: هر بازاری نزدیک به۱۴۰ نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت که تمامی این‌ نیروها با معرفی شورای شاهین شهر مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به بعد مسافت زیاد شاهین شهر تا میدان میوه و تربار، اظهار داشت: روبه روی دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر با سرمایه گذاری بانک ملت زمینی جهت ایجاد میدان میوه و تره بار اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :