رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس گفت: مدیران به جای اخراج کارگران از واحدهای صنعتی و خدماتی استان به فکر بهبود شیوه‌های مدیریتی‌شان باشند.
کد خبر: ۲۴۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 06 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش عصر امروز در حاشیه نشست کمیسیون‌های شورای شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخراج کارگران تنها ضربه به اقتصاد جامعه نیست بلکه ضربه به هویت اجتماع است.خبرگزاری فارس: مدیران به‌ جای اخراج از کارگران حمایت کنند/ کارگران بزرگ‌ترین سرمایه پیشرفت اقتصادی کشور هستند
 
وی افزود: مدیران به‌جای اخراج کارگران از مراکز صنعتی و خدماتی به فکر بازنگری در شیوه‌های مدیریت‌شان باشند تا ضمن ایجاد رونق اقتصادی، میزان اشتغال نیز افزایش پیدا کند.
 
عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی در استان نباید اولین و آسان‌ترین کار را برای مهار مشکلات اقتصادی‌شان اخراج کارگران قرار دهند، گفت: این مجموعه‌ها باید در برخی از هزینه‌های بی‌مورد و حقوق‌های میلیونی مدیران‌شان که پاسخگوی پرداخت حقوق به بیش از 10 کارگر است، تجدید نظر کنند.
 
جهانبخش اضافه کرد: به تازگی اخباری از اخراج برخی از کارگران شرکت سینا به گوش می‌رسد که این نگرانی را در کنار دیگر موارد مشاهده شده در طول هفته‌های اخیر بوجود آورده که حقوق کارگران مورد بی‌توجهی است و باید در این وضعیت تجدید نظر شود تا امنیت شغلی این عزیزان به آنها بازگردد.
 
وی تأکید کرد: اگر مدیری نمی‌تواند شیوه‌های جدید بهره‌وری را ایجاد و آن را توسعه دهد و یا اگر مدیری قادر به مدیریت منابع انسانی و ایجاد زمینه‌های فعالیت برای کارگران مجموعه تحت مدیریتش نیست، نباید در آن جایگاه باقی بماند.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس در پایان چنین توضیح داد: مردم سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به خدمت همه جانبه به آنان تاکید کرده‌اند و نباید با اقدامات غیرکارشناسی و غیراصولی که به دلیل سو مدیریت‌ است، امنیت شغلی افراد و بخصوص کارگرانی که برای دریافت حداقل حقوق در سخت‎ترین شرایط کار می‌‌کنند، به خطر انداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار