عملیات آسفالت‌‌ریزی توسط کارگران شهرداری و با استفاده از وسایل و خودروهای مجموعه انجام می‌شود و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کار به پیمانکار داده نشده تا بتوانیم خدمات بیشتری به همشهریان ارائه کنیم و کارهای عمرانی بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۲۴۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 06 June 2016
شهردار تویسرکان گفت: به‌زودی خیابان‌های اصلی شهر تویسرکان آسفالت می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدکاظم گمار، با اشاره به شعار سال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: 1300 تن قیر به منظور آسفالت خیابان‌های اصلی شهر، بلوار سرکان- کرمانشاه و کمربندی 16 متری پشت بیمارستان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت مورد نیاز از کارخانه‌ای متعلق به شهرداری تامین می‌شود، افزود: عملیات آسفالت‌‌ریزی توسط کارگران شهرداری و با استفاده از وسایل و خودروهای مجموعه انجام می‌شود و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کار به پیمانکار داده نشده تا بتوانیم خدمات بیشتری به همشهریان ارائه کنیم و کارهای عمرانی بیشتری انجام شود.

گمار در خصوص عریض‌سازی معابر و توافق با مالکان منازل بدین منظور تصریح کرد: امسال اولویت نخست شهرداری آسفالت معابر بوده به طوریکه لکه‌گیری خیابان‌ها و کوچه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام امور مربوط به تملک منازل به منظور عریض‌سازی مسیر خیابان‌ها افزود: سال گذشته برای خیابان شهید یعقوبی یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد همچنین عملیات تعریض‌سازی خیابان مسجد زرهان با تخریب و معاوضه 5 مغازه و 3 منزل مسکونی صورت گرفت که 3 منزل مسکونی دیگر باقی‌مانده که در حال مذاکره برای تخریب آنها هستیم.

وی بابیان اینکه خیابان‌های دیگر هم در حال مذاکره برای تخریب یا معاوضه با زمین هستیم و امیدواریم مالکان همکاری لازم را داشته باشند، در رابطه با کمربندی ضلع شمالی شهر نیز گفت: تملک 80 درصد زمین آن انجام شده و با 500 میلیون اعتبار پیمانکار مشغول انجام عملیات اجرایی پروژه است.

شهردار تویسرکان به اقدامات انجام شده به منظور زیباسازی شهر اشاره کرد و یادآور شد: در شورای شهر اعتبارات خوبی برای زیباسازی شهر تصویب شده و برای کارهای عمرانی، روشنایی، فضای سبز و وسایل بازی پارک‌ها مناقصه انجام شده و به‌زودی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی درخصوص رفع سدمعبر دست‌فروشان نیز بیان کرد: سالن سوله شهرداری در ابتدای خیابان عین‌آباد در اختیار دست‌فروشان با درنظر گرفتن اجاره‌بهایی قرار گرفته تا به آنجا نقل مکان کنند البته برای رونق گرفتن غرفه‌ها نهایت همکاری و همراهی را با آنها خواهیم داشت.

گمار در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری خودگردان بوده و اعتبارات دولتی کمی در اختیار دارد و ساخت‌وسازها به شدت کاهش یافته، از شهروندان می‌خواهیم به موقع عوارض ملک خود را پرداخت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار