جمعی از جوانان روستای آستمال شهرستان ورزقان مقیم تبریز در اشاعه فرهنگ و ورزش در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل در اقدامی تحسین برانگیز برای اولین بار اقدام به اولین دوره مسابقات لیگ فوتسال نمودند که پس از ماه ها امروز جشن اختتامیه این لیگ را بر گزار کردند.
کد خبر: ۲۴۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 06 June 2016
 همزمان با روز جهانی محیط زیست اختتامیه اولین دوره لیگ آستمال نیز برگزار گردید.در این مراسم جناب آقای جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان، آقای پیروز رام داور بین المللی کشور، دکتر محمد رضا عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه، آقای تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال، آقای علمی دبیر هیئت فوتبال  وجمعی از اهالی این روستا حضور داشتند.

گفتنی است این لیگ با قهرمانی تیم سئوستین، نائب قهرمانی آغ داش و همچنین مقام سومی آراز به پایان رسید .

در مراسم اختتامیه به پاس زحمات از تیم های حاضر با لوح تقدیر و همچنین با اهدای لوح از آقای گل، بازیکن اخلاق،گروه داوران، و پدیده های لیگ قدر دانی شد.

در نهایت مسئولین برگزاری مسابقات با پذیرایی از مهمانان این مراسم از زحمات آنان تشکر کردند.

خاطرنشان کنیم، آستمال روستایی است دردل جنگل با قدمت هزاران ساله که دربخش خاروانا واقع شده است بیشترخانه های روستا دو طبقه ساخته شده اند. رودخانه ای ازمیان روستا درحال جریان می باشد. مردمان این منطقه لهجه بسیارشیرینی دارند و از جمله مکانهای دیدنی این منطقه، مسجدقدیمی سیدجبرئیل – پیرصندوق و طبیعت بسیار زیبای این روستا می باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :