امام خمینی (ره) در 29 فروردین سال 58 فرمان رژه نظامی در شهرها را صادر فرمود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این امر را اجرایی کردند.
کد خبر: ۲۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، رژه نیروهای مسلح گیلان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی در میدان شهدای ذهاب این شهر آغاز شد.

فرمانده ناوگان شمال در جریان مراسم مذکور با تبریک روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نبرد با ضدانقلاب‌ها موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله مستقیم با استکبار جهانی شهدای بسیاری تقدیم کرد، افزود: ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن در 29 فروردین سال 67 با آمریکا در خلیج فارس مقابله کردند و نیروی دریایی ارتش نشان داد که ظلم‌پذیر نیست.

رضایی‌حداد تربیت نیروی انسانی خدامحور و ولایت‌مدار را موجب ارتقای توان رزمی و شکستن بن‌بست‌ها دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) در 29 فروردین سال 58 فرمان رژه نظامی در شهرها را صادر فرمود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این امر را اجرایی کردند.

وی با اشاره به نقش مهم ارتش در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی و 148 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

فرمانده ارشد آجا در گیلان با بیان اینکه ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت کشور وارد عرصه شد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تامین‌کننده اقتدار نظامی در کشور هستند.

وی تجهیزات امروز نیروی دریایی ارتش را ساخته متخصصان داخلی دانست و یادآور شد: این تجهیزات با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی کشورهای توسعه‌یافته برابری می‌کند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت رژه می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار