فرمانده انتظامی قزوین:
فرمانده انتظامی قزوین از اجرای طرح مبارزه با روزی خواری خبر داد و افزود: با روزه خواران در ملا عام، به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 08 June 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، سردار مهدی محمودی، درباره برخورد پلیس با مظاهر روزه خواری در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: گشت‌‌های ویژه نیروی انتطامی در طول روز با افرادی که در ملأ عام روزه خواری می کنند، برخورد قاطعی خواهد داشت.

وی افزود: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باقوت بیشتری در ماه رمضان اجرا می شود و این جزوه خواسته های مردم از جامعه اسلامی است.فرمانده انتظامی قزوین

اعلام کرد: همه مراکز پذیرایی اعم از غذاخوری ها، چلوکبابی ها، پیتزا فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، قهوه سراها، ساندویچی ها، قهوه خانه ها و غذاهای تلفنی از زمان سحر تا افطار تعطیل بوده و حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند.

سردار محمودی اضافه کرد: غذاخوری های موجود در ترمینال‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن یا بین راهی با کسب مجوز از اداره اماکن و با پوشش لازم برای استتار می توانند به مردم سرویس دهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای برقراری امنیت روانی روزه‌ داران، به شدت با تخلفات رانندگان برخورد خواهد شد و خودرو افرادی که نسبت به شکستن حرمت ماه رمضان اقدام کنند، برابر قانون توقیف می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار