کد خبر: ۲۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


نمایشگاه «عفاف و حجاب» ظهر امروز در کرج راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا خسروی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج فرهنگ دینی و اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه از امروز در پارک ایران زمین کرج برپا شده و قرار است استمرار داشته باشد؛ البته مکان‌های برگزاری این نمایشگاه تغییر کرده و در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

خسروی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 9 غرفه مختلف است، افزود: بخش‌های مشاوره و روانشناسی، آشنایی با آسیب‌های موادمخدر، عفاف و حجاب، ستاد اقامه نماز، گریم کودکان و رادیو نمایشگاه از مهمترین قسمت‌های مختلف این نمایشگاه است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که امروز باید در جامعه بیش از پیش به آن اهمیت داده شود، ‌ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب است.

خسروی گفت: در این زمینه با برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها تلاش می‌شود تا فرهنگ عفاف و حجاب بیش از گذشته در بین افراد مختلف جامعه و به ویژه زنان و دختران نهادینه شود.

وی با بیان اینکه پلیس نیز برای ارتقای این فرهنگ در جامعه حضوری پررنگ دارد، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب سرلوحه کار پلیس قرار گرفته است.

خسروی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن برای خدشه وارد کردن به این فرهنگ مهم، سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است گفت: راه انداختن کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت و سایت‌های مختلف از اهداف شوم دشمنان برای خدشه وارد کردن به فرهنگ دینی و اسلامی و عفاف و حجاب است.

وی نقش خانواده‌ها را در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: بررسی موضوعات و آگاه کردن جوانان از توطئه دشمنان باید به عنوان مهمترین اولویت‌ها باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار