مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل درخواست عجیبی را از استاندار و مسؤولان متولی مناطق روستایی داشت تا برنامه‌های فرهنگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.
کد خبر: ۲۴۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 08 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هاجر جمادیه عصر امروز در جلسه شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل اظهار کرد: برای تقویت مقوله فرهنگسازی در بین گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان و اعزام مربیان به مناطق محروم روستایی انتظار داریم نیسانی در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم سرکشی را در قالب گشت‌های سیار به مناطق مختلف انجام دهیم.

وی تصریح کرد: اگر به ازای 20 روستا یک نیسان در اختیار ما قرار گیرد ما مربی این خودرو را تأمین می‌کنیم تا با حضور در مناطق روستایی و در مسیر تقویت فرهنگسازی برنامه‌های نمایش عروسکی، قصه‌گویی، ارائه داستان و سایر برنامه‌های هنری، فرهنگی انجام شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: بنده محاسبه کردم برای خرید و تأمین بنزین مورد نیاز این نیسان 33 میلیون تومان اعتبار نیاز است در حالی که برای خرید یک مینی‌بوس باید 120 میلیون تومان هزینه شود در حالی که هر دوی این وسائط نقلیه کار حضور در 20 روستا را انجام می‌دهند که با یک حساب سرانگشتی خرید و تأمین نیسان به صرفه‌تر از مینی‌بوس است.

جمادیه افزود: اگر در قالب برنامه پنج‌ ساله خودروها به همراه تأمین هزینه بنزین آن برای ما تأمین شود، ما طرح‌های فرهنگسازی خود را در مناطق روستایی می‌توانیم به سرعت انجام داده و زمینه برخی توانمندسازی‌ها را فراهم آوریم.

وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این توان و بضاعت را دارد که از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره را برده تا در مسیر فرهنگسازی و آگاه‌سازی نسل آینده کشور با محوریت اقتصاد مقاومتی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را درست و شفاف انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار