کد خبر: ۲۴۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 11 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حجت‌الاسلام موسی زارعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کنارک ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداست در این ماه بندگان خدا، نیات و قلب خود را از افکار بد و منفی صاف کنند.

وی گفت: تلاوت قرآن مجید در این ماه پر برکت چندین برابر ثواب با سایر ماه‌های سال دارد.

امام جمعه شهرستان کنارک خاطرنشان کرد: در کشور یمن شاهد جنایات عربستان سعودی هستیم که در بعضی از شهرها منبع آب را هم هدف قرار داده و خیلی از شهرهای یمن را با خاک یکسان و صدها نفر مردم بی‌گناه را کشته است.

وی گفت: تاکنون نزدیک به یک‌هزار کودک در یمن با بمب‌های خوشه‌ای و غیرخوشه‌ای هدف قرار داده شده‌اند اما سازمان ملل حقوق بشر، هیچ‌گونه اعتراضی در برابر جنایات سعودی انجام نداده است.

زارعی در پایان از دولت خواست نسبت به اختلاف حقوق کارمندان و مدیران دقت و بررسی بیشتری لحاظ کند.

قدردانی امام جمعه اهل سنت کنارک از توقیف کشتی‎های ترال در کنارک

امام جمعه اهل سنت مسجد مدنی کنارک نیز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسلمانان نباید با رفتار خود آبروی اسلام را خدشه‌دار کنند بلکه باید زمینه سربلندی اسلام را در دنیا فراهم کنند.
 
مولوی اسماعیل آذین افزود: والدین در شهر بندری کنارک در امر تحصیل و آموزش فرزندان خود دقت و جدیت بیشتری داشته باشند زیرا با توجه به نزدیک بودن به آزمایش عظیم کنکور سراسری باید شاهد قبولی دانش‌آموزان در مراکز علمی باشیم.
 
وی گفت: با حضور جوانان ما در دانشگاه‎ها و تربیت نیروی انسانی در آینده شاهد نیروی انسانی لازم در تمامی زمینه‎های کاری خواهیم بود.

امام جمعه اهل سنت مسجد مدنی کنارک خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در واگذاری اراضی در ساخت مراکز آموزشی همچون گذشته نهایت همکاری داشته باشند.

مولوی آذین در ادامه از اقدام دادستان کنارک برای توقیف کشتی‎های ترال تشکر کرد که به دستور ایشان در صورت مشاهد هرگونه کشتی ترال در آب های کمتر از 12 مایل توسط دریابانی کشتی ترال توقیف خواهد شد.

وی تصریح کرد: توقیف کشتی‎های ترال یک کار جمعی بود و افراد زیادی نقش داشتند از جمله اعضای شورای شهر و رسانه‌ها که جای قدردانی دارد.

وی در پایان از مسؤولان خواست برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم چاره‌اندیشی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار