کد خبر: ۲۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 11 June 2016
شهردار نوشهر از آزادسازی 2 هکتار از ساحل کپورچال نوشهر خبر داد و گفت: آزادسازی سواحل به سمت بخش مرکزی نوشهر ادامه دارد و تجهیز زیرساخت‌ها برای استفاده رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش تابناک مازندران، فرهاد بنی‌شیخ اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل از برنامه‌هایی است که شهرداری بر روی آن متمرکز شده است، اظهار کرد: بخشی از ساحل «کپورچال» که در تصرف برخی افراد حقیقی و حقوقی بود با همکاری مسؤولان ارشد شهرستان نوشهر آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای آزادسازی این ساحل افزود: در این طرح 2 هکتار از ساحل «کپورچال» نوشهر آزادسازی شد و در حال حاضر فضای دسترسی عموم برای استفاده از این ساحل وجود دارد و در آینده طرح‌ها و برنامه‌های مدونی برای استفاده بهینه‌تر انجام می‌شود.

شهردار نوشهر با قدردانی از امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار نوشهر، دادستان و همه کسانی که در آزادسازی ساحل «کپورچال» تصریح کرد: امکانات زیرساختی و تفریحی ساحلی بسیار خوبی برای آماده‌سازی و تجهیز این محیط بزرگ در نظر گرفته شده است و در آینده‌ای نه چندان دور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگرچه در حال حاضر خودروها می‌توانند وارد این ساحل شوند، اضافه کرد: با اجرای طرح‌های ویژه در این فضای ساحلی، در آینده مسیرهای ورودی وسایل نقلیه فقط برای دوچرخه‌‌ها ایجاد و تجهیز می‌شود و خودروها دیگر نمی‌توانند وارد این ساحل شوند و همه سعی ما احداث پارک ساحلی رایگان برای استفاده عموم شهروندان، مسافران و گردشگران است.

شیخ‌الاسلامی اظهار کرد: آزادسازی سواحل از منطقه «کپورچال» به سمت بخش مرکزی نوشهر ادامه خواهد یافت و پس از ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها، بسترها و امکانات موردنیاز در سواحل آزادشده، برای استفاده رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار