دبیر ستاد دهه فجر داراب گفت: همزمان با دهه فجر ۴۰ پروژه با اعتبار بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در داراب افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰ 02 February 2015

به گزارش تسنیم، هادی بصیری پیش از ظهر امروز در دیدار با امام‌جمعه داراب از افتتاح و بهره‌برداری 40 پروژه عمرانی – خدماتی – فرهنگی بااعتبار بیش از 550 میلیارد ریال در شهرستان داراب خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در مرکز شهر و بخش‌های مرکزی، جنت، رستاق، فورگ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه این پروژه‌ها در دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان و مردم افتتاح و بهره‌برداری می‌شود از کلنگ زنی چندین پروژه دیگر نیز خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بااعتبار بیش از 400 میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

حجت الاسلام رضا صادقی، امام‌جمعه داراب، نیز در این جلسه با تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور حماسه‌ها و نقش‌آفرینی مردم ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) و نثار خون شهدا به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: شش عامل تلاش، حضور رهبر دینی، حفظ تعهد مردم به اسلام، ساده زیستی مسئولان، حضور مردم در همه صحنه‌ها و وحدت کلمه در پیروزی انقلاب تأثیرگذار بود.

امام‌جمعه داراب بابیان اینکه همه مردم و مسئولان باید شکرگزار حکومت اسلامی و ولایت و رهبری دینی باشند افزود: حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار