کد خبر: ۲۴۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


مدیرکل تعزیرات استان البرز از پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در نظرآباد و یک کارگاه غیر مجاز تولید آبلیموی تقلبی با کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی خبر داد.

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به گزارش مردمی از یک کارگاه تولید لوازم آرایشی اظهار داشت: گشت ویژه ماه مبارک رمضان تعزیرات حکومتی استان البرز به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی به آدرس کارگاه مذکور مراجعه کرد.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه این کارگاه اقدام به تولید غیرمجاز محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی می‌کرده است، افزود: از جمله این لوازم آرایشی و بهداشتی ماسک مو و اکسیدان بوده است که با پروانه ساخت غیر مرتبط و برندهای خارجی و جعل مجوز بهداشت و درمان فعالیت داشته است.

وی گفت: با تشخیص شبکه بهداشت و با دستور شعبه در حال حاضر این کارگاه به صورت موقت پلمب شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به اینکه گشت ویژه ماه مبارک رمضان به ریاست شعبه چهارم آقای نجف‌زاده به همراهی نیروی انتظامی به آدرس کارگاه تولید آبلیمو که از طریق مردم گزارش شده بود، مراجعه کرد، گفت: این گشت پس از بررسی متوجه تولید غیر مجاز آبلیمو و همچنین کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی دست‌ساز شده است.

وی افزود: در حال حاضر واحد فوق به دستور شعبه موقتا پلمب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار