رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از انهدام 25 باند تهیه و توزیع موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 14 June 2016
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از انهدام 25 باند تهیه و توزیع موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محسن قزوینه سه‌شنبه 25 خرداد در شورای مبارزه با موادمخدر استان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: انهدام باند موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.

وی از کشف 865 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و تصریح کرد: کشف موادمخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ قزوینه تصریح کرد: در زمینه برخورد با خرده‌فروشان سال گذشته 1740 نفر و امسال 2104 نفر دستگیر شدند که نشان از رشد 21 درصدی است.

وی به جمع‌آوری 200 معتاد متجاهر از سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: این معتادان پس از غربالگری توسط تیم پزشکی به مرکز موضوع ماده 16 تحویل داده شدند.

کشف 63 هزار و 753 قرص غیرمجاز در همدان

سرهنگ قزوینه از کشف 63 هزار و 753 عدد قرص غیرمجاز از جمله متادون و اکس در استان همدان خبر داد که از شبکه توزیع خارج شده‌اند و اظهار کرد: برای پاک‌سازی محله‌های آلوده تا کنون 171 طرح اجرا شده به طوریکه از ابتدای امسال تا کنون 2194 عملیات دستگیری انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد رشد داشته است.

وی از توقیف 35 دستگاه خودرو از قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: از این متخلفان 3 دستگاه موتورسیکلت و 3 قبضه اسلحه جنگی و کلت کمری کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان با تاکید بر اینکه 9869 نفر تحت آموزش همگانی درخصوص مبارزه با موادمخدر قرار گرفته‌اند، گفت: 208 نفر از پرسنل نیروی انتظامی نیز در خصوص آشنایی با شیوه جاسازی  و کشف موادمخدر تحت آموزش قرار گرفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار