در این میان، کودکان و نوجوانانی هم هستند که نامشان در پرونده ها و جرایم هولناک به چشم می خورد؛ جرایمی مرعوب کننده که به نظر سنخیتی با سن و سال آنها ندارد. در اینجا به برخی نمونه ها اشاره می کنیم.
کد خبر: ۲۴۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 14 June 2016
همواره و در طول تاریخ، جرایم مختلفی از جمله قتل، آدم ربایی، دزدی و...از سوی جنایتکاران و تبهکاران اتفاق افتاده است. در این میان، کودکان و نوجوانانی هم هستند که نامشان در پرونده ها و جرایم هولناک به چشم می خورد؛ جرایمی مرعوب کننده که به نظر سنخیتی با سن و سال آنها ندارد. در اینجا به برخی نمونه ها اشاره می کنیم.

اریک اسمیت Eric Smith (متولد 22 ژانویه 1980)
 
خطرناک ترین کودکان قاتل 

اریک اسمیت پسرک کک و مکی با عینک ته استکانی ضخیم و موهای بلند قرمز، چشم های ریز وگوش های دراز و تیز که بر اساس تحقیقات پزشکان، قیافه غیر عادی اش نتیجه مصرف داروهایی بوده که مادرش در دوران بارداری مصرف می کرده است. در دوم آگوست سال 1993 اریک اسمیت در حالی که سوار بر دوچرخه به سمت پارک می رفته است (دریک روبی) دختر چهار ساله را می بیند که در حال رفتن به سمت همان پارک است. او دخترک را فریب می دهد و او را به منطقه پوشیده از درخت در همان نزدیکی می کشاند. او را خفه می کند و سنگ بزرگی را روی سر او می اندازد و سپس به او تجاوز می کند. این جنایت در آن زمان بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت و تیتر اول رسانه ها شد، زیرا قاتل پسری 13 ساله و مقتول دختر بچه ای 4 ساله بود.

جاش فیلیپس Josh Phillips (متولد 17 مارس 1984)
 
خطرناک ترین کودکان قاتل 

جاش فیلیپس چهارده ساله متهم به قتل مادی کلیفتون، دختر 8 ساله است. کلیفتون در خانه ای در همسایگی فیلیپس زندگی می کرده است. وقتی مادر جاش فیلیپس به اتاق پسرش می رود تا آنجا را تمیز کند، دستش به جسد سردی در زیر تخت می خورد. جسد دختر همسایه که هفت روز مفقود شده بود. هیچ کس باور نمی کرد که جاش فیلیپس این جنایت را مرتکب شده باشد، زیرا او خودش در آن زمان به عنوان داوطلب در جستجوی دختر گمشده برآمده بود.

جورج استینی George Stinney(تولد 21 اکتبر 1929، مرگ 16 ژوئن1944)
 
خطرناک ترین کودکان قاتل 

جورج استینی در چهارده سالگی به اتهام قتل دو دختر یازده و هشت ساله به اعدام با صندلی برقی محکوم شد. البته صاحب نظران درباره پرونده او تردیدها و ابهاماتی داشته اند، مبنی بر اینکه آیا او می توانسته چنین جنایتی را مرتکب شده باشد یا نه، که هنوز هم با گذر حدود شصت سال این ابهامات حل نشد است.
 
لیونل تایت.Lionel Tate (30 نوامبر 1987)
 
خطرناک ترین کودکان قاتل 

لیونل تایت قاتل دختری شش ساله به نام تیفانی است. تیفانی همراه مادرش برای مهمانی به خانه لیونل تایت می روند؛ اما دخترک بیچاره دور از چشم والدین زیر ضربات کشنده و مرگبار لیونل دچار شکستگی در جمجمه، دنده ها وکوفتگی در سر می شود و جان خود را از دست می دهد.

جیسی پومریJesse Pomeroy(29 نوامبر 1859، مرگ 29 سپتامبر 1932)
 
خطرناک ترین کودکان قاتل 

جیسی در چارلستون آمریکا به دنیا آمد. او متهم به قتل درجه یک بود. جیسی در یازده سالگی به جرم شکنجه و آزار و اذیت هفت کودک دستگیر و در 21 سالگی آزاد شد. اوضاع و احوال او پس از آزادی از بد به بدتر مبدل شد. او پس از آزادی دختر، ده ساله ای را به قتل رساند و جسد یک دختر چهار ساله را پس از قتل مثله کرد. پومری به حبس ابد در انفرادی محکوم شد و در 72 سالگی در زندان مرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار