مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان در گفتگو با تابناک زنجان اعلام کرد;
مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت: کارگاه دو روزه آموزش خبرنگاری حرفه ای در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹ 15 June 2016
مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان در گفتگو با تابناک زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های توانمند سازی اصحاب رسانه اظهار داشت: به زودی کارگاه آموزش حرفه‌ای خبرنگاری توسط سازمان بسیج رسانه استان زنجان برگزار می‌شود.

عبدالله جعفری افزود: با توجه به استقبال اصحاب رسانه استان زنجان از دوره های آموزشی برگزار شده توسط سازمان بسیج رسانه در این دوره نیز تلاش شده تا با بهره گیری از اساتید مطرح کشوری نیازهای آموزشی خبرنگاران زنجانی برطرف گردد.

وی با تاکید بر ظرفیت محدود این دوره جدید آموزشی گفت:در ساعات اولیه اعلام شروع ثبت نام این دوره شاهد استقبال خوبی از جانب اصحاب رسانه بودیم که این خود حاکی از رضایت اصحاب رسانه از این گونه دوره های آموزشی است.

جعفری تصریح کرد: تاکنون بیش از نیمی از ظرفیت این دوره از کلاس‌ها تکمیل شده است لذا خبرنگاران و اصحاب رسانه علاقمند به حضور در این دوره آموزشی لازم است هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه آموزش شیوه‌های جدید خبرنویسی، مصاحبه و گزارش‌نویسی از جمله عنوان‌های برگزاری این دوره از کلاس‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مدت برگزاری کلاس حرفه‌ای خبرنگاری دو روز است گفت: به احتمال بسیار فراوان این دوره از کلاس‌ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

عبدالله جعفری ابراز کرد: این دوره آموزشی در دو روز و بعد از ماه مبارک زمضان برگزار خواهد شد.

در پایان مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی حضور و پایان دوره کلاس حرفه‌ای خبرنگاری اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار