کد خبر: ۲۴۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 14 June 2016
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: استان مازندران در یک رهاورد بین‌المللی حضور پیدا می‌کند و قهرمانان ما حدود 10 سهمیه المپیک گرفتند که این عدد، عدد قابل توجهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در همایش جوانان دولت که در سالن غدیر اداره ارشاد برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه ورود به بازی‌های المپیک 2016 ریو برزیل هستیم، تصریح کرد: استان مازندران در یک رهاورد بین‌المللی حضور پیدا می‌کند و قهرمانان ما حدود 10 سهمیه المپیک گرفتند که این عدد، عدد قابل تو جهی است.

حسین‌زادگان ادامه داد: حضور بنده برای تقدیر و تشکر از همه فعالان حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد بوده که خوشبختانه در ستاد ساماندهی جوانان اقدامات بسیار خوبی را در سال گذشته داشتیم و تمام مصوبات در ستاد به اجرا گذاشته شد و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد با حضور و مشارکت خود جوانان اداره شده و تمام دستگاه‌های مسؤول توانستند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم برنامه‌ریزی بسیار خوبی داریم و قرار شد ستاد ساماندهی جوانان در همه شهرستان‌ها به ریاست فرماندار آن شهرستان با جدیت پیگیری شود و ما بتوانیم در حوزه ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و بحث مسکن، جوانان را با جدیت و پشتیبانی دولت محترم هدایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تأکید کرد: دولت باید عنایت ویژه به خواسته‌ها و مطالبات جوانان داشته باشد.امیدوارم تا پایان سال 95 دولت بتواند با همه فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف دارد به اهداف کلان خویش نائل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار