مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس از ۲ برابر شدن ظرفیت اقامتی استان فارس با بهره‌برداری از مجموعه‌های گردشگری در شهرستان‌های استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹ 02 February 2015

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگریمصیب امیری با اشاره به افزایش رویکرد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به‌ویژه در ساخت مراکز اقامتی و مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اظهار داشت: ساخت مجموعه‌های گردشگری با پراکنش مناسب در بیشتر شهرستان‌های استان فارس در حال اجرا است که با بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها ظرفیت اقامتی استان به بیش از 2 برابر افزایش می‌یابد.

وی از ساخت هتل رویال بااعتباری حدود 30 میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت این هتل 40 اتاق دوتخته و 4 سوئیت آپارتمان دوخوابه و 4 تخته است و ظرفیت پذیرش آن 100 نفر در شب است.

امیری گفت: ساخت این هتل برای 50 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و 300 نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد می‌کند و ساخت آن از سال 89 آغاز و با تلاش سرمایه‌گذار پروژه هم‌اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: باوجود در دست‌ ساخت بودن مجموعه‌های گردشگری، استان فارس همچنان در مبحث ظرفیت اقامتی با کمبودهایی مواجه است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در استان وجود دارد که می‌تواند مورد استقبال و رویکرد علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: هم‌اکنون بسته‌های سرمایه‌گذاری موردمطالعه قرارگرفته و آماده ارائه به علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های گردشگری استان فارس در سطحی است که بدون شک تمام سرمایه‌گذاری‌ها را می‌توان مثبت و قابل توجیه ارزیابی کرد.

امیری رویکرد سرمایه‌گذاری در استان را به تغییر دیدگاه‌ها به‌ویژه در مدیریت ارشد استان رو به بهبود دانست و گفت: تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری مجموعه‌های اقامتی دیگری خواهیم بود که این نشان از امنیت سرمایه‌گذاری در شیراز و استان فارس دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار