نماینده معاونت اجتماعی دادگستری استان اصفهان مطرح کرد
تابناک: نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان گفت: بستر وقوع جرم در پارک‌ها و معابر شهری اصفهان با حذف چادر‌خوابی برچیده شده است.
کد خبر: ۲۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سلمان زین‌العابدینی با اشاره به فعالیت دادگستری اصفهان در راستای پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای سال جاری تاکنون و به ویژه در ایام نوروز از تمام ظرفیت‌های خود در راستای کاهش وقوع جرم استفاده کرده است.

وی به کاهش چادر‌خوابی در ایام نوروز در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: چادر‌خوابی به عنوان یکی از دلایل وقوع جرائمی مانند استعمال دخانیات، استفاده از مواد مخدر، تکدی‌گری، سرقت خودرو‌های مسافران و موارد دیگری می‌شود.

نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: بستر وقوع جرم در سطح پارک‌ها و معابر شهری اصفهان با حذف چادر‌خوابی برچیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه وقوع یک جرم شاخصه‌های مختلفی دارد، ادامه داد: انگیزه، ابزار و فرصت مجرمانه از شاخصه‌های وقوع یک جرم تلقی می‌شود و تمام تلاش ما این است که با این موضوع مقابله کنیم و در ایام نوروز سال جاری نیز با حذف چادر‌خوابی از پارک‌ها و معابر شهری اصفهان از وقوع جرم در اصفهان جلوگیری شده است.

زین‌العابدینی با بیان اینکه این سیاست باید همیشه دنبال شود تا با وقوع جرم در سطح شهر مواجه نشویم، تاکید کرد: با توجه به اصل صلاحیت محلی دادسرا، تظلم‌خواهی مسافران باید در دادسرای اصفهان رسیدگی شود و کاهش ورود این پرونده‌ها نیز فرصتی برای خدمت به شهروندان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار