کد خبر: ۲۴۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 17 June 2016
تابناک / استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته 4 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد، از دستگیری 28 هزار نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در این راستا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با آرزوی قبولی عبادات روزه‌داران، مروری کوتاه بر عملکرد خدمات دولت در مدت سه سال گذشته کرد.

وی افزود: سه فعالیت در راستای ثبات و آرامش در عرصه سیاست داخلی، بین‌المللی و اقتصادی در کشور انجام شده است.

استاندار گیلان کاهش نرخ تورم را از دستاوردهای دولت در کشور دانست و گفت: در بخش سلامت و درمان طرح تحول سلامت در کشور اجرا شده و تمام مردم در عرصه درمانی زیر پوشش این طرح هستند.

وی به افتتاح پروژه در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته در عرصه اقتصادی با اعتبار یک‌هزار و 300 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

نجفی با بیان اینکه در بحث مبارزه مواد مخدر فعالیت بسیاری در کشور انجام شده است، ادامه داد: 70 درصد از زندانیان مربوط به مواد مخدر هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش بسیاری از طلاق‌ها مربوط به معضل اجتماعی مواد مخدر است، گفت: گیلان در مبارزه با مواد مخدر 57 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: در مراکز ترک اعتیاد 80 درصد از معتادان دوباره به اعتیاد بر می‌گردند و 20 درصد پاک می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مرزها از فناوری‌های جدید استفاده می‌کنیم، افزود: از محققان برای اجرای برنامه‌های علمی در پیشگیری از اعتیاد استفاده می‌کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه سال گذشته 4 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته 28 هزار نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در گیلان دستگیر شدند.

وی یادآور شد: گیلان 50 هزار نفر زندانی دارد که 70 درصد از آنها مربوط به مواد مخدر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار