ایرنا - معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان غربی گفت: تکمیل اردوگاه کاردرمانی معتادان در خوی، در اولویت برنامه های عمرانی استان قرار دارد.
کد خبر: ۲۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 19 April 2015

تقی کهوریان در بازدید از روند احداث مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی آذربایجان غربی در خوی افزود: با بهره برداری از این مرکز، ظرفیت پذیرش و کارآموزی معتادان به بیش از شش برابر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید استاندار آذربایجان غربی، باید این طرح در کمترین زمان ممکن با تکمیل زیر ساخت ها به پایان برسد و مسوولان اجرایی باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تکمیل مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی معتادان آذربایجان غربی در خوی، امکان تفکیک مددجویان عادی از معتادان فراهم می شود، اظهار کرد: این امر می تواند در بهبود وضعیت زندانهای استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی مرحله اول طرح توسعه مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی معتادان استان در خوی را بیش از 75 درصد اعلام کرد و گفت: قرار است در چارچوب اجرای این طرح 12 کارگاه کاردرمانی ویژه معتادان در این مجتمع ساخته شود که تا کنون ساخت دو کارگاه اجرایی شده است.

علی جلیلی افزود: تاکنون برای اجرای این طرح 14 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به 24 میلیارد ریال اعتبار است.

علی خضرلوی اقدم رییس مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی معتادان آذربایجان غربی هم در این بازدید گفت: در حال حاضر بیش از 100 زندانی معتاد در چهار حرفه در این مرکز، مشغول حرفه آموزی و کاردرمانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار