کد خبر: ۲۴۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 18 June 2016


استاندار البرز گفت: بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در البرز فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و پیش رفتن به سمت توسعه از مهمترین برنامه‌هایی است که از سوی مسؤولان باید دنبال شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود و در این زمینه نیز با رشد مواجه شویم.البته حمایت از تولید نیز از مهمترین راهکاری رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

طهایی گفت: دستگاه‌های مختلف در استان البرز باید همت و تلاش خود را برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دو چندان کنند و مطالعات لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوانند موفقیت در کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه معرفی پروژه‌ها نیز یکی از مهمترین راهکارهای جذب سرمایه‌گذار است افزود: در این راستا با معرفی پروژه‌ها می‌توانیم سرمایه‌گذاران خارجی بیشتری را جذب کرده و رشد اقتصادی بیشتری را نیز داشته باشیم.

استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه 87 پروژه با انجام مطالعات کامل فنی اقتصادی قابل واگذاری به بخش خصوصی است، تأکید کرد: در این زمینه باید اقدامات وتمهیدات لازم اندیشیده شود.

طهایی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر به کشور روسیه اظهار کرد: استان البرز برای تأمین بخشی از میوه این کشور قرارداد منعقد کرده است و این نشان دهنده وجود ظرفیت‌های کشاورزی در این استان است.

به گفته طهایی البته برای جذب بیشتر باید صنعت بسته‌بندی خود را با رونق بیشتری همراه کنیم تا جذابیت بیشتری را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار