کد خبر: ۲۴۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 21 June 2016


بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌خواهم با انجام بازی‌های خوب در ذوب‌آهن نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یاسر فیضی که در آخرین فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با پیراهن تیم فوتبال اکسین البرز موفق به زدن 19 گل و دریافت لقب آقای گل لیگ شد، به تازگی با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان توافقاتی را داشته است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره این موضوع اظهار داشت: پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر داشتم که یکی از این تیم‌ها ذوب‌آهن اصفهان است.

مهاجم سابق تیم فوتبال اکسین البرز گفت: از سوی دیگر اکسین نیز علاقه‌مند به تمدید قراردادم بود و با توجه به اینکه این تیم به لیگ دسته اول صعود کرده، شرایط بسیار خوبی را برای فصل آینده خواهد داشت.

فیضی تصریح کرد: تیم اکسین شرایط بسیار خوبی دارد و با کادر فنی قوی و مدیریت خوب، برنامه‌ای دو ساله را برای صعود به لیگ برتر تنظیم کرده است که امیدوارم به این هدف دست‌یابند.

وی گفت: اما از آنجایی که می‌خواستم در لیگ برتر حضور داشته و به نوعی در فوتبال پیشرفت کنم، به پیشنهاد ذوب‌آهن با تمرکز بیشتری فکر کرده و اگر مشکلی پیش نیاید، فصل آینده در لیگ برتر بازی خواهم کرد.

مهاجم سابق تیم فوتبال اکسین البرز بیان داشت: البته هنوز قرارداد نهائی منعقد نشده، اما توافقات خوبی با باشگاه ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم داشته‌ام و در صورت عقد قرارداد امیدوارم بتوانم به اعتماد کادر فنی ذوب‌آهن پاسخ دهم.

فیضی افزود: هدف اصلی من در فوتبال مانند تمام بازیکنان حضور در تیم ملی و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است و امیدوارم با حضور خوب و موثر در ذوب‌آهن بتوانم نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن یکی از باشگاه‌های قدیمی و با برنامه ایران است و به طور قطع بسیاری از بازیکنان فوتبال دوست دارند که در فوتبال اصفهان و ذوب‌آهن حضور داشته باشند.

این بازیکن بیست و سه ساله فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند توانایی‌های خود را در لیگ برتر نیز به اثبات برساند، گفت: به طور قطع بازی در لیگ‌های دسته اول و دسته دوم تفاوت بسیار زیادی با لیگ‌برتر دارد،‌ چرا که بهترین‌های فوتبال ایران در لیگ برتر هستند.

فیضی اظهار داشت: به همین دلیل باید تلاش و تمرینات خود را افزایش داده تا در صورت حضور در یک تیم لیگ برتری، بتوانم روزهای خوب در لیگ دسته دوم و کسب مقام آقای گلی را تکرار کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار