رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن بیش از 400 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر، بزرگترین واحد دانشگاهی در شرق استان تهران است.
کد خبر: ۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 19 April 2015
به گزارش فارس امیر مرادی در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران که با حضور شجاع رئیس این واحد دانشگاهی، پارسا معاون اداری و مالی این واحد، چلاجور معاون دانشجویی واحد، محمدی دبیر ستاد شاهد، صدیفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و عبداله بیگی نماینده دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد رودهن برگزار شد، از عملکرد رئیس این واحد دانشگاهی در زمینه رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیر کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن بیش از 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر، به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در شرق استان تهران است.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند افزود: امیدواریم با برگزاری این گونه جلسات و ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را برطرف کنیم.

نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با پیگیری‌های ستاد شاهد واحد و بنیاد شهید شهرستان دماوند بتوانیم در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر گام برداریم.

در ادامه این نشست مصوب شد جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان تهران و مدیرکل ستاد شاهد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد رودهن تشکیل و همچنین جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان شاهد و ایثارگر با ریاست این واحد برگزار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار