تابناک: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شهرهای استان اصفهان تحت پوشش سراسری طرح خود مراقبتی قرار می‌گیرند، زیرا تنها در این صورت است که می‌توانیم سلامت مردم را تامین کنیم.
کد خبر: ۲۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامحسین صدری امروز (یکشنبه) به مناسبت هفته سلامت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از محورهای کارگروه تخصصی سلامت و ایمنی غذا، تامین تغذیه سالم برای اقشار جامعه است، اظهار کرد: اهمیت ایمنی تغذیه و مواد غذایی به این علت است که سلامت مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا به سرطان‌ها و بیماری‌ها نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات، اطلاع رسانی، آموزش و حساس سازی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته سلامت انجام می‌شود، افزود: به طور قطع و یقین اگر بخواهیم موفق شویم باید با برنامه پیش برویم و بر روی روند برنامه‌ها نظارت دقیقی داشته باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه امیدواریم در سال جاری بتوانیم به مردم بگوییم که مواد غذایی از سلامت کامل برخوردار هستند، تصریح کرد: با اطمینان می‌گوییم اگر ماده غذایی فاسد باشد با عاملان آنها برخورد جدی می‌کنیم و در ایام نوروز 55 اکیپ به صورت شبانه روزی فعالیت کردند و هفت تن مواد غذایی فاسد را جمع آوری کردند.

صدری با بیان اینکه در سال جاری تلاش می‌کنیم فرهنگ سازی و توانمندسازی مردم در سلامت و خود مراقبتی را سر لوحه فعالیت‌های حوزه سلامت قرار دهیم، اضافه کرد: در دستور کار داریم تا 400هزار نفر از حاشیه نشینان استان را تحت پوشش طرح خود مراقبتی قرار دهیم .

وی ادامه داد: هم‌چنین سایر شهرهای استان را نیز تحت پوشش سراسری خود مراقبتی قرار خواهیم داد، زیرا تنها در این صورت است که می‌توانیم سلامت مردم را تامین کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار