کد خبر: ۲۵۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 26 June 2016

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزد تجاری – صنعتی چابهار گفت: همزمان با 26 ژوئن 2016میلادی برابر ششم تیرماه 95 به مناسبت فرا رسیدن روزجهانی مبارزه با مواد مخدر این سازمان با همکاری موسسه مردم نهاد نبی اکرم (ص) برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان"مهدی آبروش"با بیان اینکه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در راستای حساس نمودن همه افراد جامعه نسبت به معضل مواد مخدر و آگاهی بخشی مردم از طریق علماء با رویکرد تاثیرات منفی اعتیاد از نظر معنویت انجام می شود، اضافه کرد: مراسم تجلیل از بهبود یافتگان بیماری اعتیاد، کارگاههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد و آموزش مهارت اساس زندگی و طرح نمادین مبارزه با دخانیات از جمله برنامه هایی هستند که در سطح شهر چابهار برگزار می گردند.

آبروش افزود: این برنامه ها با حضور مسئولین، علما، معتمدین، دانشگاهیان و اعضای موسسه های مردم نهاد چابهار در سالن های اجتماعات فرمانداری و بهزیستی شهرستان چابهار و قلیون سرای دریای بزرگ برگزار می شوند.

وی اظهار داشت: حضور معتمدین و افراد پرنفوذ با توجه به اینکه الگوهای جامعه هستند و شناخت کامل نسبت به افراد فروشنده مواد دارند با ظرفیت موجود در خویش می توانند افراد توزیع کننده مواد مخدر را منع کنند.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزد تجاری – صنعتی چابهار بیان کرد: مسئولین با وضع و تصویب قوانین می توانند وضعیت حمل و توزیع مواد مخدر را کاهش داده و یا با جریمه های سنگین جلوی این عمل را بگیرند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار