معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی اصفهان:
تابناک: معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: برای رونق یافتن گردشگری از سرمایه‌گذاران در این بخش و بخش هتل‌سازی استقبال کرده و علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۲۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محسن یارمحمدی با اشاره به افزایش ورود گردشگران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدوار هستیم که هر ماه شاهد ورود 2 قطار گردشگری از توریستان خارجی در اصفهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد این قطارها ممکن است افزایش یابد که بستگی به شرایط دارد، افزود: این مسافران در قطار اقامت دارند و با وجود این در روز از رستوران هتل‌های سطح شهر استفاده کرده که این خود سبب افزایش تبلیغ برای گردشگران بعدی می‌شود، زیرا از تجربیات خود برای آنها می‌گویند.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه برای افزایش گردشگر نیاز به یک سری زیرساخت داریم که معاونت گردشگری اصفهان درصدد برنامه‌ریزی در این‌ باره است، گفت: یکی از برنامه‌های زیرساختی ساخت اماکن اقامتی و پذیرایی است که ما در اماکن اقامتی با مشکل روبه‌رو هستیم، اگر چه وضعیت هتل‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند پذیرای مهمانان خارجی باشد، اما باید توسعه یابد.

وی بیان کرد: در این راستا برای رونق یافتن گردشگری از سرمایه‌گذاران در این بخش و بخش هتل‌سازی استقبال کرده و علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

یار محمدی تصریح کرد: چند سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای عراقف امارات و کویت به پای مذاکره آمده‌اند و اگر این افراد خارجی مطمئن شوند که سرمایه آنها در امنیت بوده و در آرامش است در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: سرمایه‌گذاران ‌داخلی را برای روند و رشد گردشگری تشویق کرده و با حضور شرکت‌های گردشگری و مسافرتی داخلی در نمایشگاه‌های گردشگری خارجی به صورت عملیاتی و فعال در عرصه گردشگری ورود پیدا کرده‌ایم.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه شرکت‌های خصوصی با شرکت در نمایشگاه گردشگری در ارمنستان موفق به عقد قرار داد با 20 شکرت در آن کشور شده‌اند که این خود به رشد گردشگری کمک فراوانی می‌کند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بخش دولتی حمایت از بخش خصوصی در این زمینه است تا بخش خصوصی با این حمایت‌ها با جرأت و جسارت بتواند در راستای اهداف قدم بردارد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار