تابناک: فرماندار نطنز گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، بیش از ۴۶ پروژه دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یوسف حسنی در مراسم گرامی‌داشت دهه فجر در مدرسه شهیدان تقی‌زاده اظهارکرد: این پروژه‌ها بیش از ۷۵ میلیارد ریال در بخش دولتی و ۵۹۰ میلیارد ریال در بخش خصوصی، هزینه داشته است و تمام آنها در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی پیرامون لزوم گرامی‌داشت دهه فجر گفت: دهه فجر یاد آور ارزش‌های دینی، استقلال و محور حق طلبی ملت ایران در برابر کفر، شرک، استکبار و صهیونیسم است و به ایران و مملکت اسلامی ما هویت داده است.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: امام خمینی(ره) همانند امام حسین(ع) با تبعیت از قیام و نهضت حسینی، نهضت انقلاب را آغاز کرد و امروز در راستای این نهضت شاهد کسب موفقیت‌های بزرگی در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

حسنی اضافه کرد: در طول دهه مبارک فجر باید تلاش کنیم تا ضمن انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی، فضای نشاط و شادی را در جامعه گسترش دهیم.

وی در خصوص حضور پرشور مردم و مسوولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم شهرستان با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر به تمام دنیا ثابت می‌کنند که مثل همیشه پشتیبان ولایت فقیه، نظام و آرمان‌های امام خمینی (ره) هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :