فرماندار کاشان:
تابناک: فرماندار کاشان با بیان اینکه باید در گفته‌ها و عملکرد واقعیت جامع را در نظر بگیریم تا بتوانیم به نحو شایسته مدیریت کنیم، گفت: گاهی از سر دلسوزی صحبتی می‌کنیم که با واقعیت جامعه در تضاد است و این باعث می‌شود تا توقعی ایجاد شود و زمانی که نتوانستیم آن را محقق کنیم باعث از دست رفتن اعتماد عمومی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل صدرائیه در جلسه مشترک با شورای اسلامی شهرستان کاشان اظهار کرد: بر اساس قانون وظایفی برای شورای اسلامی شهرستان تعریف و مشخص شده است . بررسی مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه، منعکس کردن آن به دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر اجرای صحیح آن می‌تواند بخشی از وظایف شوراهای اسلامی باشد.

وی در پاسخ به این مسئله که انگیزه خدمت در ادارت شهرستان کم رنگ شده است، افزود: یکی از مشکلات اصلی شهرستان در حوزه منابع انسانی است. زمانی که گفته می‌شود در دستگاه‌های اجرایی انگیزه خدمت کم رنگ شده است باید ریشه یابی و شناسی کنیم، ببنیم مشکل کجاست؟ ولی به طور قطع و یقین آنچه امروز وجود دارد حاصل کار امروز نیست. حاصل کارهای سال‌های گذشته است که امروز به دست ما رسیده است و چه بسا که انتظار نداشته باشیم یک شبه درست شده و برطرف شود .

فرماندار کاشان یادآور شد: همواره ضعف مدیریتی کاشان را در لوای استان نبودن پوشش داده‌ایم، اما ما به جایی که تمام مشکلات را متوجه مرکز استان کنیم باید نگاه خود را اصلاح کنیم.

صدرائیه ادامه داد: چنانچه هرکس در جایگاه خود درست عمل کند و خوب فعالیت داشته باشد خواهیم توانست در حوزه شهرستان موثر بوده و ارتقا و پیشرفت منطقه محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه مورد توجه برنامه ششم کشور است توسعه متوازن است، تأکید کرد: آنچه تا کنون اتفاق افتاده خلاف توسعه پایدار است. 72 درصد جمعیت استان در کمتر از 5 درصد متمرکز شده است. روستاها را خالی کرده‌ایم و این توسعه نامتوازن باعث شده است تا مشکلات فرهنگی نیز یکی از نتایج توسعه حاشیه‌ای بر شهرها شود.

در ابتدای این جلسه اعضا شورای اسلامی شهرستان به بیان مشکلات شهر و بخش ها شهرستان پرداخته و مواردی مطرح کردند.

اعضای شورای اسلامی شهرستان به عنوان شورای فرادست شهرستان از شوراهای اسلامی شهر و بخش انتخاب می شوندو این شورا ده عضو از شهرهای کاشان، مشکات، برزک ، قمصر، جوشقان ، نیاسر و بخش های برزک، مرکزی، نیاسر و قمصر دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :