رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اطعام ۶۳۰۰ روزه‌دار نیازمند این شهرستان در ماه رمضان از محل نیات واقفین خبراندیش خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 29 June 2016
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اطعام ۶۳۰۰ روزه‌دار نیازمند این شهرستان در ماه رمضان از محل نیات واقفین خبراندیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین فیض‌الله اسدپور افزود:‌ همزمان با ایام ماه رمضان و در راستای اجرای امینانه نیات واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله، ۶۳۰۰ نفر از مستمندان و نیازمندان در نقاط مختلف شهرستان اطعام‌دهی شدند.

وی با بیان اینکه تا آخر ماه رمضان بیش از ۷ هزار نفر از نیازمندان اطعام‌دهی خواهند شد، اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات رئیس سازمان اوقاف درخصوص ترویج افطاری ساده، امامزادگان و بقاع متبرکه، این شهرستان روزانه پذیرای روزه‌داران و مجاوران به صرف افطاری ساده و بی‌آلایش هستند.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملایر اشاره و اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن یکی از برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه رمضان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه قاری مصری فاروق احمدضیف همزمان با لیالی‌قدر درملایر حضور داشت، تأکید کرد: باید محافل انس با قرآن در راستای جذب جوانان به معارف قرآن، با کیفیت و کمیت بیشتر هر سال در ماه رمضان برگزار شود.

وی عنوان کرد: قرائت قرآن در ایام سال از ثواب بالایی برخوردار است اما در ماه رمضان این ثواب چند برابر می‌شود چرا که ماه رمضان ماه نزول قرآن کریم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار