کد خبر: ۲۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 20 April 2015
فرمانده انتظامی جویبار از کشف یک‌ونیم تن سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به همراه یک‌ دستگاه خاور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید رحمان رضازاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از معابر شهری جویبار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های انتظامی موفق شدند، در یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودروی کامیون خاور حامل سیم برق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند، بیش از یک‌ تن و 500 کیلوگرم سیم برق سرقتی را کشف و ضبط کنند.

این مسئول گفت: در این ارتباط راننده خودرو به اتهام سرقت شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس، به سرقت سیم‌های برق با هم‌دستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

رضازاده با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری دو هم‌دست این متهم از سوی ماموران پلیس آگاهی، اضافه کرد: با هماهنگی قضایی، متهمان در اقدامی غافلگیرانه در مخفی‌گاه‌شان شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اقدام عملیاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان جویبار در مبارزه با سارقان سیم برق موجب تقدیر مسئولان شهرستانی و مسئولان برق منطقه‌ای استان مازندران شد.

* دستگیری 6 خرده‌فروش مواد مخدر در جویبار

رضازاده همچنین از پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و کشف دو کیلو و 200 گرم تریاک از شش خرده‌فروش مواد مخدر در جویبار خبر داد.

فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک‌سری اقدامات پلیسی تعدادی از خرده‌فروشان مواد مخدر را در نقاط آلوده و جرم‌خیز این شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی این خرده‌فروشان با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام و در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند شش نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر و از آنها مقادیری مواد مخدر و چند دستگاه موتورسیکلت را کشف کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار