نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل جدید برای کاهش بار ترافیکی ورودی گردنه حیران ضروری است.
کد خبر: ۲۵۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 30 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رضا کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان نمین اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح ویژه اقتصادی نمین نباید معطل کارهایی باشد که در طی فرآیند اجرایی قابل حل است.

وی بیان کرد: پیوست زیست محیطی منطقه ویژه باید سریعاً تهیه و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل جدید برای کاهش بار ترافیکی ورودی گردنه حیران از ضرورت‌ها است.

کریمی ادامه داد: مشکلات خط انتقال گاز از داخل محدوده منطقه ویژه و محدوده پروازی 25 متری هواپیما از منطقه جزو موارد و پیگیریی‌هایی است که قطعا نمایندگان استان تلاش جدی‌تری را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی ضرورت تهیه و تدوین طرح تفصیلی نمین و معضلات آن برای شهرهای همجوار را یادآور شد و گفت: امیدواریم در این زمینه هرچه سریع‌تر اقدامات و برنامه‌ها به انجام برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی و مشکلات آن در حوزه‌های مختلف از جمله اراضی موجود و آب مورد توجه است و در کنار آن مشکل به وجود آمده مبنی بر پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شهرک‌های صنعتی برطرف خواهد شد.

کریمی پاکسازی و بهداشت فندقلوی نمین و تعیین تکلیف سازمان مربوط نسبت به خدمات‌رسانی را بسیار ضروری اعلام کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی توجه به فاضلاب شهر نمین، تخریب خانه‌های روستایی، سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و اختصاص اعبتار مورد نیاز برای تکمیل سد سربند را ضروری اعلام کرد.

کریمی اظهار کرد: ایجاد کارخانه لبنیات بنیاد مستضعفان و اعتبارات اختصاصی به آبیاری تحت فشار در منطقه نمین و اجرای پروژه‌های زیربنایی در این حوزه بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار