کد خبر: ۲۵۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 30 June 2016


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از تولید 55 تن آسفالت از ابتدای سال تاکنون در کارخانه آسفالت این شهرداری خبر داد.

علی سلطانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های گذشته یکی از اقدامات بسیار خوبی که برای خدمات‌رسانی به مردم و کاهش هزینه‌ها از سوی شهرداری کرج انجام شد، احداث و بهره‌برداری از کارخانه آسفالت بود.

وی افزود: تولیدات این کارخانه به طور مستقیم برای آسفالت، بهسازی، نوسازی و اصلاح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرستان کرج و شهرهای استان البرز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این کارخانه موفق به تولید بیش از 55 تن آسفالت باکیفیت و استاندارد شده است.

سلطانی‌مقدم افزود: سال گذشته نیز این کارخانه بیش از 220 تن آسفالت تولید کرده بود که در معابر و خیابان‌های استان البرز و محورهای برون‌شهری مورد استفاده قرار گرفت.

وی اظهار داشت: استفاده از محصولات این کارخانه موجب کاهش هزینه‌های مدیریت شهری شهرستان کرج در تأمین نیازهای خود شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی از شهروندان و مدیران نسبت ایجاد آلایندگی‌های زیست محیطی انتقادهایی را مطرح کرده‌اند، گفت: برای رفع این آلودگی‌ها تمهیدات ویژه‌ای انجام شده است.

سلطانی‌مقدم افزود: بر این اساس طرح استفاده از گاز به عنوان سوخت در این کارخانه مورد بررسی و اجرا قرار گرفت و خوشبختانه به تازگی این کارخانه مجهز به تجهیزاتی شده است که با گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: با گازسوز شدن این کارخانه، بخش مهمی از دغدغه‌ها نسبت به ایجاد آلودگی‌ از سوی کارخانه آسفالت شهرداری کرج برطرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار