رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی، مقابله با مظهر تمام ناپاکی‌ها، پلیدی‌ها و شرارت‌ها است و امروز با حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقوق بشر باید رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار حذف شود.
کد خبر: ۲۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 01 July 2016
رضا صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شبکه صهیونیسم جهانی برای حفظ و استمرار سلطه خود بر جهان همواره راهبردهای چندلایه و پیچیده‌ای را در دستور کار دارد و ساده‌لوحانه است اگر برای شرارت‌های شبکه صهیونیزم جهانی پایانی را متصور باشیم.

وی افزود: لابی اسرائیل در اقصی نقاط دنیا به اشکال مختلف مانند یک غده سرطانی بدخیم ریشه دوانده و حیات نظام بین‌الملل را به مخاطره انداخته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ادامه داد: هدف اندیشه و آرای تئوری‌پردازان صهیونیسم جهانی، استیلای کامل بر جوامع بشری و بدست آوردن ثروت و بردگی رفتن آنان است و در این میان سردمداران نظام سلطه فرقی بین دولت‌های مختلف قائل نیستند.

صفری تاکید کرد: به استناد منابع معتبر که توسط جنبش‌های ضد صهیونیسم منتشر شده است دول اروپایی و ایالات متحده آمریکا بزرگترین قربانیان و بردگان و نوکران مدرن لابی صهیونیسم هستند

وی تصریح کرد: مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل، مقابله با مظهر تمام ناپاکی‌ها، پلیدی‌ها و شرارت‌ها است و امروز با حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقوق بشر باید رژیم غاصب صهیونیستی که نماد شبکه صهیونیسم جهانی است از صحنه روزگار حذف شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در پایان گفت: نابودی رژیم اشغالگر قدس با اتحاد و یکپارچگی ملت‌های جهان در آینده‌ای نه چندان دور محقق خواهد شد و مردم مسلمان روزه‌دار ایران به همراه دیگر ملل آزادی‌خواه جهان در روز قدس به صحنه می‌آیند و شعار نابودی اسرائیل را سر خواهند داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار