با این طرح دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب ، هزینه‌های ناشی از انشعاب در بافت فرسوده را از ساکنان و مالکان این بافت‌ها دریافت نمی‌کننددر عوض هزینه‌ای بابت کلیه حفاری‌هایی که در کل شهر تهران انجام می دهند، به شهرداری پرداخت نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۵۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 02 July 2016
بنا بر قانون، هر دستگاه سالیانه به دلیل حفاری‌هایی که در سطح شهر انجام می‌دهد، می‌بایست مبالغی به شهرداری‌ها پرداخت کند.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی تهران، شهردار تهران برای تسریع در روند نوسازی، تهاتر بین شهرداری و دستگاه اجرایی خدمات‌رسان را به اجرا درآورد.

 این تهاتر به این معناست که همه دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان مانند ادارات آب و فاضلاب، برق و گاز برای اینکه بتوانند همه خدمات و توان خود را در بافت‌های فرسوده متمرکز کنند، هزینه‌ای بابت کلیه حفاری‌هایی که در کل شهر تهران برای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام می‌دهند، به شهرداری پرداخت نخواهند کرد. در عوض کلیه این دستگاه‌ها، هزینه‌های ناشی از انشعاب در بافت فرسوده را از ساکنان و مالکان این بافت‌ها دریافت نمی‌کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی شهر تهران، فتح‌اللهی عنوان کرد: این تدبیر شهردار تهران باعث همراهی بیشتر ادارات خدمات‌رسان در نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار