رئیس سازمان بازرسی کشور در تودیع حجت الاسلام سیدرسول محمودآبادی و معارفه کاظم اکرمی شرکت کرد که در این مراسم استاندار و رییس کل دادگستری استان ، مدیرکل حفاظت‌واطلاعات وسرپرست اداره‌کل حوزه ریاست هم شرکت داشتند.
کد خبر: ۲۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 20 April 2015

سراج در بدو ورود خود به شیراز ، گلزار شهدا ، امامزادگان احمد بن موسی و شاه چراغ ،میرمحمد بن موسی و علائدین حسین بن موسی را زیارت کرد و سپس به دیدار آیت الله ایمانی رفت و در این دیدار اعلام کرد : بازرسی از صدر اسلام و در زمان حکومت حضرت علی(ع) وجود داشته تا اگر فردی مرتکب فساد شد ، با او برخورد کنند .

سراج گفت : امیدواریم با هدیات نمایندگان ولی فقیه استانها ، وضعیت فساد بهبود یابد و آقای اکرمی ( بازرس کل استان فارس ) نیز باید ارتباط نزدیکی با آیت الله ایمانی و دفتر ایشان داشته باشد .

آیت الله ایمانی نیز در این دیدار اعلام کرد : از اقدامات محمودی ( بازرس کل سابق استان) تشکر میکنم و برای آقای اکرمی نیز آرزوی موفقیت دارم.

آیت‌الله ایمانی خطاب به سراج گفت: حضور حضرت‌عالی در رأس تشکیلات سازمان بازرسی کل کشور فضا را به سمت بهبود وضعیت مبارزه با فساد پیش برده و در روزهایی که شما منصوب شدید، شاهد بودیم که اقدامات مثبتی انجام‌شده است.

پس از این دیدار سراج در تودیع حجت الاسلام سیدرسول محمودآبادی و معارفه کاظم اکرمی شرکت کرد که در این مراسم استاندار و رییس کل دادگستری استان ، مدیرکل حفاظت‌واطلاعاتوسرپرست اداره‌کل حوزه ریاستهم شرکت داشتند.

سراج در سخنرانی خود اظهار کرد: از زمان حضورم در شیراز همه از قانون مداری و قاطعیت آقای محمود آبادی رضایت کامل داشتند . سال گذشته مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ تأکید فراوانی داشتند اما باید دقت کرد که این مسائل صرفاً به سال گذشته محدود نمی‌شود و ما قصد داریم پیگیری این موارد را در سال جدید نیز ادامه دهیم.

از دیگر اتفاقات این سفر افتتاح ساختمان جدید اداره کل بازرسی بود که در این مراسم نیز افرادی چون : استاندار، القاصی مهر رئیس‌کل دادگستری استان فارس، ابراهیم شاهرخیان معاون برنامه‌ریزی و امورمجلس، حمیدرضا سارنجی مدیرکل حفاظت‌واطلاعات، ابوالفضل روستایی سرپرست اداره‌کل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد همایون
|
United States
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
خداوند متعال بتمام مسئولین خدمتگزار عزتی روز افزون دهد.امیدوارم هیچگاه
حقی پایمال نشود .چندین ماه است که در دادگستری شهرستان مرودشت بخاطر
جعل امضای خودم و برادرم و مادرم طرح شکایت کردیم و کارشناس محترم هم
جعل بودن امضاء ها را تائید کرده بویژه که گفتند جعلها تمرین شده است .قاضی
محترم متهمین را که با مامورین ابلاغ تبانی کرده بودند را تبرئه کرد و تنها سربازان
را مقصر دانست و ایا سربازها امضای ما را میدانستندچون شبیه سازی شده بود
.ارامش از زندگیمان رفته و روزگار خوبی نداریم .عاجزانه تمنای دادخواهی داریم
.متهمین حتی ما را تهدید نیز میکنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار