شهردار اردبیل گفت: مجتمع تفریحی، توریستی شورابیل با چهره جدید و تحول ‌یافته خود آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عید فطر و تابستان است.
کد خبر: ۲۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 03 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: ما با وجود اینکه عملیات عمرانی وسیعی را همراه با سرعت مناسب در شورابیل آغاز کردیم اما سعی کردیم تا فصل حضور مسافران و گردشگران بخش عظیمی از این پروژه‌های عمرانی را در شورابیل به سرانجام برسانیم، به طوری که تا روز سه‌شنبه بخش عظیمی از کارهای عمرانی و آسفالت‌ریزی در شورابیل به سرانجام برسد.

وی به ساماندهی 7.5 کیلومتر از مسیر دور دریاچه شورابیل به همراه آسفالت کامل این مجموعه اشاره کرد و گفت: تنها 10 درصد از عملیات آسفالت‌ریزی با بهسازی و زیرسازی مناسب باقی مانده تا مسیر پیاده‌روی آماده بهره‌برداری باشد.

شهردار اردبیل به عملیات زهکشی و نصب رویه در مسیر پیاده‌روی شورابیل در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: تردد در شورابیل تا چند روز آینده بدون مشکل خاص انجام می‌شود که امیدواریم با توزیع روزانه آسفالت صد درصد عملیات آسفالت‌ریزی در این مجموعه به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما برای همیشه مسیر ناهموار و چاله‌های نامناسب مسیر و رینگ شورابیل را برطرف کرده و زمینه تردد راحت را فراهم کردیم.

وی به آماده‌سازی ایستگاه‌های دوچرخه هوشمند و همچنین راه‌اندازی سایر دستگاه‌های تردد هموطنانمان در شورابیل اشاره کرد و ادامه داد: البته عملیات عمرانی شورابیل تا هفته دفاع مقدس ادامه داشته و پیش‌بینی می‌کنیم پاییز امسال به شکل کامل این مجموعه شکل و شمایل تحول‌یافته‌ای به خود بگیرد.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ در حال حاضر روزانه 200 نفر در شورابیل مشغول فعالیت هستند به طوریکه هم توسعه فضای سبز و هم تنظیف عمومی و رفت و روب به شکل مطلوب در حال انجام است.

وی، گلکاری‌ها و چمن‌کاری‌ها به همراه آماده کردن 80 باب سرویس بهداشتی را با تعمیر و بازسازی مناسب در این مجموعه یادآور شد و اضافه کرد: زیباسازی و رنگامیزی مناسب در شورابیل اتفاق افتاده و حرکت‌های خوبی را شاهد هستیم.

لطف‌اللهیان متذکر شد: در سایر نقاط شهر اردبیل 49 باب سرویس بهداشتی با 350 چشمه تدارک دیده شده تا گردشگران و مسافران از این امکانات بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل از آماده‌سازی پنج پارک شهر اردبیل برای اسکان مسافران و گردشگران خبر داد و یادآور شد: پارک‌های جیرال، زرناس، آرتا، فدک و شورابیل برای این کار تدارک دیده شده و به غیر از این پارک‌ها ما در سایر پارک‌ها اجازه نصب چادر نمی‌دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار