شهردار منطقه 20 از اجرای 206 ویژه برنامه در قالب طرح همه شهر-داریم به مناسبت نکوداشت روز شهرداری و دهیاری ها در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۲۵۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 04 July 2016
سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: چهاردهم تیرماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز شهرداری و دهیاری ها نامگذاری شده است که با استفاده از این فرصت، 206 ویژه برنامه برای معرفی بیش از پیش خدمات شهرداری به شهروندان در این روز به اجرا در آمده است.

صفوی با اشاره به اینکه این برنامه ها در قالب" طرح همه شهر-داریم" اجرا می شود، افزود: با توجه به تاثیرگذاری بیشتر و انتقال سریع اطلاعات به خانواده ها، بخش اعظمی از این ویژه برنامه ها برای جوانان، نوجوانان و همچنین کودکان طراحی شده است تا با وظایف شهرداری بیش از پیش آشنا شوند.

وی ادامه داد: با ارتقاء سطح آگاهی اطلاعات شهروندان از مسئولیت های مدیریت شهری، جلب همکاری و همراهی آنها با این مجموعه شهری را افزایش خواهد داد.

صفوی با اشاره به دیگر اهداف این طرح گفت: این طرح همچنین موجب فراهم آمدن زمینه قدردانی از زحمات پرسنل شهرداری که از نیمه های شب کار نظافت، زیباسازی، روان سازی ترافیک و حمل و نقل عمومی و ایمنی شهر و صدها فعالیت جاری در شهر را انجام می دهند نیز می شود چرا که شهروندان با خدمات این تلاشگران آشنا می شوند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان، حضور کودکان در محیط های کاری، دیدار با خانواده شهدا، گفتگو با پرسنل در قالب ساعت همدلی از جمله ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای این روز است که از سوی مدیران ارشد و شهرداران نواحی هفتگانه شهرداری منطقه 20 اجرا شد.

بر اساس این گزارش ویژه برنامه حضور کودکان در دفتر شهردار منطقه 20 با ارائه آموزش های تفکیک مدیریت پسماند و قوانین ترافیکی به آنها همراه بود که این امر از سوی کارشناسان اداره بازیافت و بوستان آموزشی ترافیک انجام شد.

همزمان با روز شهرداری و دهیاری ها، علاوه بر اجرای 8 مورد ساعت همدلی در ادارات با رویکرد گفتگو با همکاران، مراجعه به 160 خانه با محوریت گفتگو با شهروندان، دیدار با 20 خانواده شهید، 10 مورد دیدار کودکان با محیط های کاری شهرداری، 8 مورد دیدار با پرسنل و کارشناسان نیز از سوی شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 به انجام رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار