مدیرعامل مصلای اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم:
مدیرعامل مصلای اصفهان گفت: رواق‌های بالا و ورودی‌های شمالی مصلی در حال تکمیل بوده و این مکان در حال آماده‌سازی برای برگزاری نماز عید سعید فطر است.
کد خبر: ۲۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 04 July 2016
ابراهیم پرچمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیرامون برگزاری نماز عید فطر در مصلای امام خمینی (ره) اصفهان اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی در حال انجام است، بر این اساس رواق‌های بالا در حال تکمیل بوده و ورودی‌های شمالی و رواق‌ها آماده ورود مردم برای برگزاری نماز عید فطر است.

وی با اشاره به وضعیت تکمیل این پروژه بیان کرد: مصلای بزرگ اصفهان برای تکمیل فازبندی شده و تمام هدفمان تکمیل صحن اصلی، ورودی‌‌ها و سرویس‌های ‌بهداشتی‌ است و میزان تکمیل مصلی اکنون بالای 60 درصد است.

مدیرعامل مصلای اصفهان با اشاره به کمک‌های دولت برای تکمیل مصلی اظهار داشت: کمک‌های صورت گرفته برای تکمیل مصلای اصفهان توسط استانداری انجام می‌گیرد این درحالی است که رقم آن قابل توجه نیست.

پرچمی با اشاره به مورد استفاده قرار گرفتن مصلی تصریح کرد: نماز جمعه در ماه مبارک رمضان به جز روز قدس در مصلی برگزار شد و از این پس برگزاری نماز جمعه در مصلی ادامه دارد، مصلای اصفهان پس‌ از نماز عید فطر نیز براساس اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه، میزبان نمازگزاران ظهر جمعه خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :