در سال گذشته صورت گرفت
تابناک: معاون حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال گذشته با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک، یک‌هزار سند برای موقوفات استان اخذ شد.
کد خبر: ۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجید معمار منتظرین اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان در راستای حفاظت از نیات امینانه و همچنین اجرای نیات واقفین نیک‌اندیش از سال گذشته تا کنون 390 پرونده دعاوی در شعبه ویژه مربوط به مسائل وقف در دست پیگیری دارد.

وی تصریح کرد: از این تعداد 123 مورد آن منتهی به صدور حکم شده و 100 مورد نیز رای به نفع موقوفات و 39 مورد نیز علیه آن صادر شده که در دادگاه تجدیدنظر در حال پیگیری بوده و همچنین 25 مورد حکم نیز اجرایی شده است.

معاون حقوقی و اوقافی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین در سال گذشته موفق شدیم که با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان اصفهان یک‌هزار سند برای موقوفات اخذ کنیم که این موضوع موجب شد تا استان اصفهان در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص بدهد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین اداره اوقاف و امور خیریه استان با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال گذشته از 68 پلاک مورد اختلاف بین ادارات فوق 56 مورد از آنها تعیین تکلیف شد و یک‌هزار و 372 هکتار از اراضی موقوفات تثبیت و مورد مالکیت قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :