فیلم‌نامه‌ی «ضامن آهو»، «دو رکعت نماز زیارت»، «کفشدار» و «یاد بابا به‌خیر» به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده است.
کد خبر: ۲۵۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 09 July 2016
رئیس اداره‌ی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: چهار فیلم‌نامه به دبیرخانه‌ی هشتمین جشنواره‌ی پویانمایی رضوی ارسال شده است.
مریم رحمانی‌پور افزود: فیلم‌نامه‌ی «ضامن آهو» به نویسندگی مسعود حمزه‌ای از تهران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: فیلم‌نامه‌ی «دو رکعت نماز زیارت»، «کفشدار» و «یاد بابا به‌خیر» به نویسندگی لیلا تقوی از استان فارس به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده است.
رحمانی ضمن یادآوری این نکته که سال گذشته ٣٥ فیلم‌نامه به جشنواره ارسال شد، افزود: پس از داوری اولیه ١١ اثر به بخش مسابقه راه یافت.
وی تولید انیمیشن را کاری تخصصی دانست و افزود: به دلیل تخصصی بودن کار، مخاطبان جشنواره هم تعدادی معدود خواهند بود از این رو استقبال مردم شاید قابل مقایسه با برخی جشنواره‌ها مانند تئاتر و موسیقی نباشد.
رئیس اداره‌ی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای حضور بیش‌تر علاقه‌مندان در جشنواره تأکید کرد و گفت: نیاز است از ظرفیت کانون‌های مساجد در امر اطلاع‌رسانی به‌صورت جدی استفاده شود.
وی ضمن یادآوری این نکته که گلستان تجربه‌ی هفت دوره‌ی جشنواره‌ی پویانمایی را در گذشته داشته، افزود: تحلیل و برداشت ما این است که جشنواره از نظر کمی و کیفی رشد خوبی داشته است.
گفتنی است جشنواره‌ی پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی‌الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاهچراغ) در دهه‌ی کرامت برگزار می‌شود.

منبع: golestan.farhang.gov.ir
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار