مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهین‌‌دژ گفت: یک هزار و 977 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 21 April 2015

رضا منافی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌‌دژ اظهار کرد: طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی در راستای ارتقای کمی و کیفی روستایی و سطح ایمنی و رفاه و آسایش روستاییان از سال 84 آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهین‌‌دژ تعداد مسکن روستایی در شاهین‌‌دژ را بر اساس سرشماری سال 90 حدود 9 هزار و 653 واحد عنوان کرد و افزود: درصد روستاهای مقاوم‌سازی شده تا سال 84 قبل از اجرای طرح ویژه بهسازی دو درصد بوده است.

وی سهم شهرستان شاهین‌‌دژ در واحدهای طرح ویژه بهسازی را تا کنون 2 هزار و 409 واحد عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا 2 هزار و 278 مورد عقد قرارداد شده و درصد مسکن روستایی مقاوم با جذب اعتبارات تا کنون حدود 20 درصد بوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهین‌‌دژ جمع کل مسکن روستایی مقاوم در شهرستان شاهین‌‌دژ را 2 هزار و 627 واحد عنوان کرد و گفت: در این راستا 2 هزار و 496 مورد عقد قرارداد شده و 2 هزار و 195 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

منافی به عمده فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهین‌‌دژ اشاره کرد و یادآور شد: تملک، تفکیک و واگذاری زمین در روستاها، اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی با هدف افزایش کمیت و بهبود کیفیت و مقاوم‌سازی اماکن روستایی، سنددار کردن املاک روستایی و... از جمله اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن محسوب می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهین‌‌دژ افزود: تهیه و اجرای طرح هادی، ایمن‌سازی روستاها با عملیات احداث دیوار ساحلی، اجرای کانال جهت هدایت آب‌های سطحی یا جابه‌جایی روستاها و اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از دیگر فعالیت‌ها این نهاد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار