مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری اردبیل به پیشنهاد تشکل های زیست محیطی جوانان استان در مراسم نمادین دوچرخه سواری منطقه نمونه گردشگری شورابیل، حمایت خودشان را از پویش "سه شنبه های بدون خودرو " اعلام کردند.
کد خبر: ۲۵۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 10 July 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با شرکت در مراسم نمادین دوچرخه سواری منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل حمایت خود را از پویش"سه شنبه های بدون خودرو" اعلام کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به همراه شهردار اردبیل از امکانات تفریحی جدید التأسیس منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل بازدید کرد.

در این بازدید کریم حاجی زاده ضمن سپاس و قدردانی از زحمات شبانه روزی شهرداری اردبیل در آماده سازی فضای شهری برای میزبانی و استقبال از میهمانان و گردشگران ورودی به اردبیل و شناساندن جاذبه های گردشگری این شهر، درمورد همکاری های دو نهاد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری اردبیل در شناساندن بیش از پیش ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهر و ارائه خدمات شایسته به گردشگران در تعطیلات تابستان گفتگو شد.

همچنین در مورد مباحثی چون راه اندازی سایت دوچرخه سواری، افزایش امکانات ورزشی و تفریحی و جت اسکی در محوطه دریاچه شورابیل، ترمیم و بهسازی روشنایی محیطی شورابیل و آغاز به کار آمفی تئاتر رو باز و رای زنی درباره تأسیس هتل پنج ستاره در این محوطه بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری اردبیل به پیشنهاد تشکل های زیست محیطی جوانان استان در مراسم نمادین دوچرخه سواری منطقه نمونه گردشگری شورابیل، حمایت خودشان را از پویش "سه شنبه های بدون خودرو " اعلام کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار