دبیر انجمن قطعه‌سازان خراسان‌رضوی گفت: تعداد زیادی از واحدهای قطعه ساز در خراسان‌رضوی با 30 درصد ظرفیت خود کار کرده و میزان فعالیت خود را از 3 شیفت به یک شیفت کاهش داده‌اند و حتی برخی از ماشین‎‌های خود را نیز از دور فعالیت خارج کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 12 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا جواهری با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در واقع صنایع قطعه‌ساز در خراسان‌رضوی نیاز به تزریق سرمایه در گردش و همکاری بانک‌ها دارند که در مورد این مسائل تنها صحبت شده و اقدام عملی در راستای آن انجام نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از واحدهای قطعه ساز در خراسان‌رضوی با 30 درصد ظرفیت خود کار کرده و میزان فعالیت خود را از 3 شیفت به یک شیفت کاهش داده‌اند و حتی برخی از ماشینهای خود را نیز از دور فعالیت خارج کرده‌اند.

دبیر انجمن قطعه‌سازان خراسان‌رضوی افزود: به بیان واضح‌تر صاحبان واحدهای قطعه‌ساز تنها چراغ واحدهای خود را روشن نگاه داشته‌اند تا از دوران گذار عبور کنند.

جواهری با اشاره به موضوع مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان، خاطرنشان کرد: این مطالبات هم اکنون به قوت خود باقی بوده و حتی از پرداخت 90 روزه به 120 روزه افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: 120 روز یا 4 ماه، زمان زیادی برای صاحب یک واحد تولیدی است که مطالبات وصول نشده داشته باشد چراکه در وضعیت کنونی بازار با فشارهای موجود تأمین هزینه‌های جاری برای ادامه فعالیت بسیار سخت است.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار