مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:
شفیعی افزود: ضروری است فعالیت سمن ها را به سمت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سوق دهيم. بدین ترتیب انتظار می رود ادارات دولتی در حد بضاعت مالی خود به طور داوطلبانه با تشکل های مردم نهاد همکاری کنند.
کد خبر: ۲۵۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 12 July 2016

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برگزاری همایش کارآفرینی جوانه های امید در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی با همکاری 26 دستگاه اجرایی استان در روز ششم مرداد در اردبیل خبر داد و خواستار استقبال و حمایت دستگاه های اجرایی استان از این رویداد شد.

به گزارش تابناک اردبیل،شفیع شفیعی در نشست هماهنگی اولین همایش جوانه های امید با محوریت کارآفرینی با بیان اینکه امسال نهادهای دولتی در خصوص عمل به شعار سال بسیج شده اند، اظهار کرد: نقش تشکل های مردم نهاد نیز در خصوص گفتمان سازی کارآفرینی همسو با اقتصاد مقاومتی می تواند موثر و مفید واقع شود.

وی با اشاره به اینکه NGOها هیچ اعتبارمالی و درآمدی نداشته و متکی به حمایت نهادهای دولتی و کمک خیرین هستند، افزود: خوشبختانه در دو سال اخیر برنامه های تشکل های مردم نهاد مورد حمایت دستگاه های اداری قرار گرفته است.

شفیعی با یادآوری اینکه همایش جوانه های امید در راستای اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: این موضوع ضرورت حمایت دولتی را دوچندان می کند. بنابراین هر کدام از دستگاه های اجرایی باید در خصوص همکاری و مساعدت مالی احساس وظیفه کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: حمایت از سمن ها و توسعه مشارکت مردمی و تحقق اقتصاد مقاومتی رویکرد دولت در سال جاری است.

وی با تاکید بر اینکه انگیزه اصلی دستگاه های اجرایی همکاری و همیاری با سمن ها باشد، افزود: ضروری است فعالیت سمن ها را به سمت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سوق دهيم. بدین ترتیب انتظار می رود ادارات دولتی در حد بضاعت مالی خود به طور داوطلبانه با تشکل های مردم نهاد همکاری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار