معاونت عمران شهرداری اصفهان در خصوص پشتيباني فني عمليات اجرايي این پروژه از ابتدا به صورت همه جانبه وارد شده که با مديريت اعمال شده و در صورت تأمين اعتبار، فاز اول پروژه طبق برنامه زمان بندي به انجام مي رسد.
کد خبر: ۲۵۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 13 July 2016

به گزارش تابناک اصفهان، معاون عمرانی شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت و تأثیر پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، اظهار کرد: پروژه نمايشگاه بين المللي اصفهان مي تواند به محل گردهمايي های فني و تخصصي جهانی كشورهاي مختلف در استان اصفهان تبدیل شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان افزود: به همين خاطر ضروری است که این محل دارای امکانات و خدماتی هم شأن این رویکرد بوده و در سطح بين المللي احداث شود.

وی با تأکید بر اینکه به دلایل مذکور، سرمايه گذاري و احداث نمايشگاه بزرگ براي مجموعه شهرداري اصفهان از اهميت خاصي برخوردار است، گفت: با بهره برداری این پروژه امكان استفاده از توانايي دیگر كشورها در زمینه های نمایشگاهی نیز فراهم خواهد شد.

مظفر، تصریح کرد: معاونت عمران شهرداری اصفهان در خصوص پشتيباني فني عمليات اجرايي این پروژه از ابتدا به صورت همه جانبه وارد شده که با مديريت اعمال شده و در صورت تأمين اعتبار، فاز اول پروژه طبق برنامه زمان بندي به انجام مي رسد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان این پروژه قول داده اند به شرط تأمين اعتبار و انجام تعهدات طرفين و سهامداران و عدم تعلل در پرداخت ها امكان بهره برداري از این محل در اوايل سال96 وجود داشته باشد.

معاون عمرانی شهردار اصفهان با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای و فنی از این پروژه گفت: خوشبختانه زیر پروژه های فاز اول به صورت موازی و با سرعت مناسبی در حال انجام است.

به گفته وی انتظار مي رود بعد از اتمام فاز اول پروژه نمایشگاه بزرگ، عمليات انتقال نمايشگاه فعلي انجام پذيرد.

معاون شهردار اصفهان همچنین ابراز امیدواری کرد: با امکانات و کیفیتی که این پروژه در اختیار قرار می دهد، بتوان ظرفیت های استان و کشور را در همه زمینه ها به خوبی معرفی کرده و اقتصاد کشور را رونق داد. همچنین به راحتی بتوان از تکنولوژی و فناوری دیگر کشورها در راستای تقویت صنایع داخلی بهره مند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :