عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: دوچرخه سواران ژاپنی مهمترین رقیبان ایران برای کسب سهمیه المپیک هستند.
کد خبر: ۲۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 21 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد دانشور خرم در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: دیدار با مقام معظم رهبری بزرگترین توفیق و افتخاری بود که در دوران ورزشی‌ام نصیبم شد و پس از این دیدار روحیه‌ای مضاعف گرفتم و با همین روحیه بالا در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک رکاب خواهم زد.

وی افزود: پس از برگزاری بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی مقدمات دیدار با ریاست جمهوری از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان فراهم شد که البته من به دلیل حضور در مسابقات آسیایی تایلند در این مراسم حاضر نبودم و خانواده‌ام به نمایندگی از من حضور داشتند.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در ماده کایرین بیان کرد: گرفتن سهمیه المپیک 2016 ریو ‌مهم‌ترین برنامه من در سال 1394 است و تاکنون 200 امتیاز در راه رسیدن به رقابت بزرگ و بین‌المللی کسب کردم، البته برای صعود میزان امتیاز زیاد مطرح نیست و طبق قانون 3 نفر برتر قاره آسیا به مسابقات المپیک راه می‌یابند. مهم‌ترین رقیبان من در این راه واتانا از ژاپن و عزیزاُف از مالزی هستند.

وی تأکید کرد: تمام برنامه‌هایم در حال حاضر برای کسب افتخاری دیگر ‌در رقابت‌های بین‌المللی و همچنین کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است و خیلی بر برنامه‌ها و مسابقات داخلی تمرکز نکرده‌ام.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از قهرمانان بنا شده که حقوقی را به قهرمانان بدهد، اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نپذیرفته است، هرچند که رقم چندانی نیست اما ورزشکاران و قهرمانان ملی روی آن حساب باز کرده‌اند تا حداقل بخشی از مشکلات و نیازهایشان برطرف شود.

دانشور خرم گفت: از مسئولان استانی و به ویژه استاندار خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست حمایت بهتر و بیشتر را درباره اعزام‌ها و دیگر برنامه‌های ملی و بین‌المللی دارم تا دغدغه‌های موجود کاهش یابد و در شرایط کنونی ورزشکاران نیازمند حمایت و آرامش هستند و تحقق این مهم، یاری مسئولان امر را می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار