رامبد جوان در افتتاحیه انجمن اوقات فراغت اصفهان:
تابناک: واقعیت این است که هر چه سن من بالا می‌رود، بیشتر متوجه می‌شوم که از وسایل ارتباطی مثل سینما و تلوزیون چه استفاده‌هایی کرد.
کد خبر: ۲۶۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 16 July 2016
تابناک اصفهان: رامبد جوان که به همراه هومن رازدار و محمد تقی داستانی در نشست خبری افتتاحیه انجمن اوقات و فراغت  حاضر شده بود ، با اشاره به کلیت برنامه‌های این انجمن اظهار کرد: ما به عنوان انجمن اوقات و فراغت برنامه‌های فراوانی را خواهیم داشت اما چیزی که برای انجمن اهمیت دارد ،دسترسی به تجمع‌های مختلف است. ما در خندوانه توانستیم ثابت کنیم که اگر با مردم با لحن گرم و صمیمانه و در فضایی مفرح ارتباط برقرار کنیم، می‌توانیم موضوعات جدی را راحت تر مطرح کنیم.

رییس انجمن اوقات فراغت افزود: اگر بتوانیم این موضوع را در اجتماعات و فضاهای فیزیکی استفاده کنیم ، می‌توان مردم را در کارهای جدی و بزرگ شریک کنیم و اگر این موضوع در ذهن مردم نهادینه شود، اوقات فراغت از این انجمن به یک فرآیند اجتماعی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه همیشه به سینما متصل بوده است، گفت: من هنوز فیلم می‌سازم و هنوز فیلم اکران نشده دارم ،پس هنوز به سینما متصل هستم ولی واقعیت این است که هر چه سن من بالا می‌رود، بیشتر متوجه می‌شوم که از وسایل ارتباطی مثل سینما و تلوزیون چه استفاده‌هایی کرد، وقتی بتوانید با ابزاری که کار می‌کنید ارتباط برقرار کنید و در یک جا مفید واقع بشوید دیگر نیاز نیست در همه جا قرار بگیرید.

جوان با اشاره به نبود امکانات مناسب در اصفهان و هتل خوب در این شهر برای گردشگران از ساخت یک هتل در اصفهان خبر داد و گفت: گردشگری در این انجمن بسیار اهمیت دارد و ما در تهران با برگزاری اردوهای روزانه برای دانش آموزان آن‌ها را خارج از مدرسه در کنار هم قرار می‌دهیم و رفتار گروهی را به آن‌ها آموزش می‌دهیم و با برگزاری اردوهای ساعتی برای پدران و دختران به روابط خانوادگی می‌پردازیم.

انجمن اوقات فراغت به یزد واراک می رود

هومن رازدار در این نشست خبری اظهار کرد: در دنیا جایی را داریم به نام سازمان بین المللی اوقات فراغت و در کشورها نهادهایی تحت عنوان مدیریت و برنامه ریزی اوقات فراغت فعال هستند.

دبیر کنفرانس ملی اوقات فراغت افزود: در کشور ما علی رغم اینکه 19 الی 26 دستگاه حاکمیت موضوع اوقات فراغت را پیگیری می‌کنند ولی این اجتماع و انجمن نهادی را برای سازماندهی می‌خواهد و به نظر من این نهاد همان حلقه مفقوده است.

وی با بیان اینکه تا پایان تابستان دو شعبه یزد و مرکزی نیز شروع به کار می‌کند ،ادامه داد: در بین مسئولین ما هیچ وقت چنین باوری نبوده است که اوقات فراغت نیاز به تمرکز دارد و هیچ وقت در کشور ما به چشم یک علم به آن نگاه نکرده‌اند و این کلیدی است که می‌توان به آن اشاره کرد باوری که مسئولین تا به حال نداشته‌اند و امیدواریم در استان‌ها و به طور کلی در کشور این باور در مسئولین نهادینه شود.

هیچ نهاد دولتی آن‌ها را حمایت نکرد

محمد تقی داستانی نیز با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم هیچ نهاد دولتی آن‌ها را حمایت نکرده است گفت: بیش از 50 درصد از بلیط های جشن اصفهان شاد به صورت رایگان در اقشار عمومی توزیع شده است و شماری از آن به فروش رفته است، ما با برگزاری این مراسم با خسارت بزرگی روبرو هستیم اما با اتفاق صبح ذهن مدیران و فعالان هنری استان را به معقوله اوقات فراغت به طور جدی معطوف کردیم و با اتفاق بعد از ظهر مردم را با این مرکز آشنا می‌کنیم.
منبع: ایسنا
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار